Apr 8, 2009

Eilne

Aga meil oli eile tohutult lõbus :D
Ma sain jälle väljapaistvalt rõve olla,
Aga noh... Ma süüdistan selles oma sõpru,
Kes mu selliseks on kasvatanud :P
Ohjahh...
Kui soojemaks läheb,
Tahan ma mõne kivi otsas (näiteks selle, mille otsa ma eile ronida lubasin!!)
Kohe tunde järjest lainete mühinat kuulata
Ja vahepeal empekast HND-d lasta.
RRhhh, kui hea see oleks.
Hetkel tahaks ülse igast asju.
Tahaks mingit pikemat autotrippi,
Tahaks päikesetõusu ajal mõnel heinamaal pilte klõpsida,
Tahaks, et oleks ilgelt soe,
Tahaks ujuma juba,
Tahaks lihtsalt liikuda kuhugi, teha midagi...
Mingi reisipalavik vist sees jälle :)
Kohutavalt tahaks mingit autotrippi tegelt.
Sõidaks läbi öö,
Jõuaks päikesetõusuks kuhugi mere äärde,
Teeks hommikuse supluse,
Kuulaks linnulaulu,
Veedaks päeva liivas limonaadi limpsides
Ja tuleks järgmisel ööl tagasi.
Lihtsalt niisama.
Ma tahaks, et keegi teeks midagi sellist.
Lihtsalt niisama.
Võibolla kunagi juhtubki :D
Kõne peale veerand tundi ette,
Paki päevitusriided, rahakott ja päiksekad kokku,
Kohe oleme ukse taga :D
Ja siis minekut.
Mulle kohe meeldivad sellised üllatused.
Mitte, et need minuga tihti juhtuks :P
Muahh, ilusat päikselist kevadet =)

No comments: