Apr 5, 2009

Apelsinist päike :)

Tead, kallis, seda tunnet,
Kui su ees on alles puhas valge leht,
Ootamas sõnu, ootamas sinu kirja...
Seda ootusärevust ja neid võimalusi?
Seda vastutust ja kohustust...
Tead Sa, mida ma mõtlen?

♥ ♥ ♥

Taas kevad.
Taas see tärkamise ja õidepuhkemise aeg.
Seitse aastat.
Kui Sa vaid näeksid mind.
Sa oleksid ehk tõesti uhke.
Ma usun, et Sa oleksid.
Ma olen kohtunud nii paljude imeliste ja eriliste inimestega.
Ma olen nii paljut näinud.
Ma olen muutunud.
Kui Sa näeksid mind nüüd, siin...
Sa näeksid seda armastust, mida ma nüüd lõpuks jagada julgen.
Sa näeksid, kui palju vähem on minu armastuses nüüd pisaraid.
Ma tahaksin, et Sa tunneksid neid kõiki.
Ma tahaksin neid Sulle tutvustada, igaüht neist.
Nemad, kes nad panevad mu hingama ja naerma, tundma ja olema...
Ma tahaksin, et Sa oleksid siin ja näeksid seda päikesepaistet,
Mis minu elus nüüd lõpuks olemas on.
Ma kardan, et Sa jäädki alatiseks minust mäletama seda mässulist pubekat,
Seda, kes vihkas ennast ja kogu maailma.
Et Sa mäletad mind igavesti sellena, kes ma Sinu jaoks kõige vähem olla tahtsin.
Aga ma pole enam see.
Pole juba päris pikka aega.
Kui Sa oleksid praegu siin...
Ma viiksin Su endaga kaasa kõigisse neisse paikadesse,
Mis mulle praegu kõige enam tähendavad.
Me võiksime mere ääres päikeseloojangul šampust juua,
Me võiksime läbi öö sõita,
Sa räägiksid mulle jälle tähtedest ja tähtkujudest...
Ma tahaksin, et Sa oleksid siin.
Isegi, kui Sa peaksid kohe hommikul uuesti minema.
Ma tahaksin, et Sa näeksid, milline meie elu nüüd on.
Et see on tõesti... hea.
Ma tahaksin Sinuga seda kõike jagada.

♥ ♥ ♥

Kallis...
Kõige kallim.
Kunagi, kusagil...
Ma kingiksin Sulle päeva.
Kingiksin Sulle enda ja oma elu.
Kingiksin Sulle kõik, mis selles on head.
Palju õnne sünnipäevaks.
Ükskõik, kus Sa praegu ka poleks.
Meil on kõik tõesti hästi.
Palju armastust.
Minu armastusest kuulub suur osa Sulle.
Ja veel suurem osa kuulub minu inimestele.
Kelle armastusest olen ma osa saanud ja saan ka edaspidi.
Kevad.
Kõik tärkab.
Kuula, kuidas lumi sulab.
Kuula, mu kallis.
Kui ma sosistan Sulle Sinu Päeva viimastel minutitel.
Armastan Sind.
Tahaksin, et oleksid siin.

No comments: