Apr 20, 2009

See vaevama on j22nud...

Ei sobi minule su pime meelelaad,
Ma pole sinu jaoks veel vaimult kyps.
Mu jutud sinule on tapvalt igavad
Ja meie suhtlemist v6ib pidada vaid napakaks.

Ma kuulan sind ja sinu valutavaid s6nu
Ma n2en - sa t6esti ihkad kannatada.
Kuid mina, t2nan v2ga, ei leia sellest m6nu,
Ma tahan elada ja seda m2letada.

Mu roosad hetked ajavad sind hulluks,
Sinu mustad masendavad mind.
Ma peksan sinu plaadikogu puruks
Lihtsalt. Et kasv6i raevus puudutaksid mind.

Ma pyyan juurida sust v2lja arusaama,
Et kui hingel pole valus, pole armastust.
Sa tahad n2idata mul' "t6elist" maailma,
Mis sinu jutu j2rgi t2is on verd ja pisaraid ja kust.

Mind solvad nende tillukeste fraasidega,
Mida pillud syydimatult iga p2ev ja tund.
Noh, vastutasuks topin makki Christina Aguilera,
Et p6hjalikult h2irida su und.

Ja 2kki ytled midagi nii ilusat ja t6sist.
Yht2kki on su pilgus mingi lapsemeelne r66m.
Ning tunnen t6esti end kui 6pilane esimesest klassist,
Kes sinu k6rval elus esimesi samme teeb.

Ja m6nikord, kui sina seda t2hele ei pane,
Ma j22n sind lihtsalt totralt vaatama.
Ning m6tlen t6siselt ma selle yle vahel,
Mis kurat pani mind kyll s'usse armuma??!

No comments: