Oct 1, 2008

Say it isn't so...

Hommik on. Täna on palgapäev.
Ametlik teade palgakõrgendusest saabus eile õhtul.
Tänasest palgal 2000 eeku otsas. Jei!
No tõesti, oli ka aeg juba, ma olen viimased kolm nädalat nii haledalt virelenud, et...
Ohhh, täna on see hetk, kus me musiga end poputame...
Ostan juuksevärvi ära, see on oluline...
Ja siis on mul nelja tuhande eest võlgu :D
Ja on neid väikeseid pisidetaile,
Mis võiksid olla mured ja probleemid ja teoreetiliselt isegi valu, aga...
Ma keeldun seda nii nimetamast.
Ütleme, et on momente, mis mu muidu roosasse ellu vürtsi annavad.
Mul on kohutav komme end võõraste probleemidega kurnata
Ja ma ei suuda end sellest veel võõrutada.
Mul on halb harjumus inimestest parimat arvata ja kõiki pooltuttavaid sõpradeks lugeda.
Ka see on asi, mille suhtes ma tean, et...
Aga mulle meeldib olla natuke liiga naiivne ja natuke liiga ullike.
Veel meeldib. Kuni pole saabunud see ette-ennustatud löök.
Sest mulle tegelikult meeldib inimesi tundma õppida,
Mulle meeldib mõelda, et kui ma olen nendega hea, siis on nemad minuga ka...
Mulle meeldib mõelda, et kunagi saavad nad aru, et ma olen alati olemas
ja minu juurde võib tulla ükskõik millise probleemiga.
Mulle meeldib üldse palju mõelda.
Enamasti elangi ma oma mõtetes ja ei pööra tähelepanu sellele,
Kui mööda ma enamuse ajast panen.

***

Kui ma kord oamdega joonele saan, siis läheb tõesti ilusaks.
Ja ma mõtlen nii rahaasju kui hingeasju kui muid asju...
Hingeasjadega on küll pigem nii, et kui see hing, va tobedik,
Lõpetaks lõpuks mu kiusamise ja nende asjade tekitamise,
Siis oleks vast kena.
Armastus on minu teema ainult nii palju, kui asi puudutab sõpru.
Millekski enamaks pole ma veel mitu head aastakümmet valmis.
Ma ei suuda jagada oma isiklikku ruumi veel,
Ei suuda armastada nii, et ma ise sinna täielikult ära ei kaoks.
Ma ei suuda armastada õigeid inimesi.
Mul on ikka veel see tugev "katkiste inimeste sündroom"
Mis tähendab, et ma armun järjepidevalt ikka mingitesse
Katkistesse, abivajavatesse tolgustesse,
Et ma võimalikult palju haiget saaksin ja pärast
Võimalikult pikalt enesehaletsuses püherdada võiksin.
Ohjahh.
Elu on lill :D

No comments: