Oct 13, 2008

Hingelt ära...

Ehk ongi, et see on vaid minu enda vaimusünnitis, aga...
Ma ei suuda lahti saada sellest tapvast süütundest, sellest hirmust...
Ma arvan, et olen sulle ladunud liiga suure koorma.
Ma arvan, et ma ei ütle sulle piisavalt tihti,
Et ilma sinuta ei oleks ka mind.
Mitte sellist mind, nagu ma olen praegu.
Ma arvan, et ma pole sulle rääkinud,
Et olgu mis on, sina oled alati minu kõige suurem armastus.
Ma kardan, et ühel päeval sa taipad,
Et ma nõuan sinult liiga palju,
Et ma pole väärt kõike seda jama,
Et ma olen tegelikult igav ja...
Et ühel päeval sa saad aru ja lähed ära.
Ma tõesti peaksin sulle tihemini ütlema, et...
Musi, k6ik mehed, kes on olnud, kes tulevad, kes on...
Kõik valud, mida ma olen tundnud ja tundma saan...
Et kõik see on väga tühine selle hirmu kõrval, et ma jään sinust ilma.
Sa oled mu kõige-kõigem.
Palun, ära ainult ära tüdine ja alla anna...
Sest tegelikult ma tean, et nõuan sult liiga palju.
Armastan sind, Fox.

No comments: