Oct 9, 2008

Parem igast seebiooperist vol 2

Ja siis me lõpuks läksime. Kusagil kella kahe ajal päeval.
Minu kauaoodatud tripile.
Esimese viiesaja meetri jooksul suutis B autos robida ja koti kusagil Rakvere kesklinnas põõsastesse peita. Väga ilus algus.
Sõitsime Pärnu poole, teel suutsime vist kõik korraks silma looja lasta :D
Teel väike tanklapeatus, mina sain hot dogi, B pelmeenid, Rene... Ärge küsige, mis kraam see tal taldrikul lamas.
Fox sai rooli mõneks ajaks ja viis meid Port Arturi ette.
jalutasime rannas ja mängisime lastemänguväljakul.
Rene tegi B-le karuselli sõitu. Mis oli suur saavutus, arvestades B hommikust konditsiooni.
Helistasime Indrekule ja bronnisime omale ööbimiskoha ära :)
Väike poetrett ja sõit Viljandi poole.
Maja leidsime raskusteta üles, kahjuks polnud peremees kodus, teine poetrett.
Otsisime tulutult kohta, kus süüa, tuleb välja, et Viljandis inimesed keedavad ise, mitte ei lase end poputada.
Sõitsin sisse ühesuunalisse tänavasse. Üks onu oli sunnitud lehvitama ja röökima, et mind peatada. Tänan teda siinkohal :P
Indrek oli nii kena ja pakkus meile kruusi, kui ma viinanalja tegin. Me vist ei saanud hea mulje jätmisega ideaalselt hakkama.
Hommik oli... Väsitav.
Kella kaheteist ringis sõitsime edasi Tartu poole.
Tuli välja, et Zaku ja Vihula olid kah Tartu ümbruses. Kalal. Või millel iganes, mida nad koodiga kalastamiseks nimetavad.
Tegime epatuse mingis külapoes, kus ma sain omale 69 odava krooni eest Miki Hiire koomiksiraamatu ja kõrrejoogi, oh, rääkige veel lapsepõlvest!
Saatuseirooniana suri nende mitsu Jõgeval maha. Hehheee...
Õnneks on Peugeot'd Jõgevaneedusele tundetud.
Tegin paar liiklushullust Tartus ka, et päev igavam ei tuleks,
Käisime Lõunakeskuses...
Ostsin omale juukseharja. Suurepärane investeering :)
Siis parkisime auto vana kaubamaja taha, käisime Taskus, meie Foxiga saime omale piletid filmile "Mina olin siin" (rääkige veel unistuste täitumisest!)
Sõime Ristiisas lõunakest, kui meie kalastussemud kohale sadasid. Koos Nurgaga, kes oli neid ilmselgelt päästma sõitnud (rääkige veel tõelisest sõprusest!)
Jalutasime nendega natuke, Kriss ja Birx läksid koos Renega sinna... Noh... Vanasse kinno ühesõnaga. Kah pileteid ostma.
Zaku pipardas, keeldus meile piinlikkust valmistamast ja töllerdas autosse magama.
Foxiga avastasime äkki, et Taskus on hiigelsuur ja paradiislik raamatupood!
Ausalt!
Ma ei tee isegi nalja!!!
Ma sain Terry Pratchetti Ericu inglise keelse versiooni :D:D
Ma oleksin lihtsalt... Hea, et mul hing kinni ei jäänud :D
Ohh, jah... Ilus, ilus hetk... Ma ei usu, et mu esiklapse sünd nii kaunis tuleb.
Lõpuks oli ainult Vihula see, kes meiega filmile ka tuli.
Okei, Nurga natuke vabandas end välja sellega, et ta oli seda filmi juba näinud.
Vist. Ilmselt. Kui ta nalja ei teinud. Sest ma saan ta huumorist vahel natuke aeglaselt aru :D
Aeglase all ma mõtlen, et kui ta seletab mulle, et oli huumor, siis ma saan aru küll :D
Oi, aga see oli hea film. Ausalt. Soovitan täiest hingest :P
Noh, siis... Pärast filmi korjasime teised NENDE kino juurest peale, olime sunnitud neid mingi... Suvaka kaubamajaka ees ootama ja lkõpuks saime koju startida.
Kodus kohal kella üheksa ringis.
Ohhh, sünnipäev on lihtsalt kõige lahedam päev aastas ÜLDSE :D
I love everyone, kes minuga seal olid, kes seda minuga jagasid ja isegi neid, kes oleks tahtnud seal olla.
Gaaad, kas saaks veel õnnelikum olla?



No comments: