Oct 26, 2008

Arbuusisuhkru nädalavahetus vol 2 =)

Ohhh.... Taaskord üks huvitav ja veidi twisted nädalalõpp.
Vaatame siis...

***

Reedel oli mul viimane vaba päev.
Kriss kooli, ise koju ja kindel plaan tuba koristada.
Ausalt, see ajab juba ennast ka öökima, mis seal toimub.
Ühesõnaga, koju, vaatasin, mis inimesed Orkutis teevad,
Siis Harry Potteriga diivanile ja mõnus neli tundi und.
Ärkasin Krisy kõne peale, et ta tahab koju tagasi.
Kui see oli tehtud, tulin juba kindla plaaniga tuba ära koristada.
Fox hellas, palus transporti, kuidas sa ütled ei?
Käisime Vaalas, kust ta ostis näksimist ja ühe väga erilise pudeli šampat :D
Kui olin ta Blondy maja ees maha pannud, pühitses ta majatrepi selle šampaga põhjalikult ära.
Noh, killud toovad ka õnne veel :D
Tagasi koju. KINDEL plaan koristada.
Koorisin kartuleid ja porgandeid ahjuvormi jaoks ja uurisin, mida inimesed Orkutis teevad.
Foxi kõne. Jätsin kartulid-porgandid Krisy hoolde ja linna.
Käisime Suzukit pesemas, töllerdasime niisama, saime Zakuga kokku.
Leppisime kokku õhtusöögi minu juures ja viisin Foxi küünehooldusse.
Tagasi kodus. ABSOLUUTNE plaan koristada.
Enne panin ahjuvormi ahju, Rene saabus, Birx ka.
Vaatasin, mida inimesed Orkutis teevad.
Erinevad vasakule teemad, uuesti linna, võtsime Ollu peale,
Viisin rahva Karla Pubi ette.
Kaks minutit hiljem nende kõne peale korjasin plixid uuesti üls ja viisin Bamboosse.
Foxi kõne. Talle järele, siis Zaku ja Vihula Hansapanga eest.
Rene kõne. Tema Võidu tänavalt.
Fox tuututas mu autot keset linna.
Meie juurde. Ahjuvormil ja keefiril oli täiega minekut, tänk gaad.
Mingid väga vasakule teemad...
Kaire kõne. Nõustusin ta sõbrad teel Tallinna Võsule viima.
Tagasi linna. Tolgendasime Bamboo juures.
Viisime Vihula koju. Pidin Rene alla ajama. Zaku linna.
Rene koju. Kaire kõne, kus olen? Kriss ja Birx koju.
Kaire kõne, transporti pole vaja.
Foxiga lennujaama emale vastu.
Sain teada, et olen liiga alasti nii külma ilma jaoks ja et ma olen lahedam, kui ma vait olen.
Pikk tee tagasi, liiga väsinud, et ema ahvi ja papagoi lugusid kuulata.
Fox koju. Ise koju.
Kell neli oma toas. Ma teadsin, et unustasin miskit.
Mustad riided laualt voodi alla, kotid riidekappi kuhja, taara rõdule.
Korras. Äratus kella kuueks.

***

Äratus kell kuus.
06.20 hellan maja eest Foxile. Kõne Meelisele, kes meiega Tartu tahtis.
06.35 fox tema maja eest. 06.38 Meelis Rägavere teelt.
Kohtade vahetus, Fox rooli.
Suurem osa teest magasin. Meelisel on hambumuseprobleemid.

Andke andeks, aga see on tööalane harjumus selliseid asju märgata :D
No offence...
Kell 08.08 Tartus Statoilis hommikukohvil. Soovisime Meelisele edu.
Sõit Tõrvandisse. Võttis ainult üheksa minutit aega, et kuue maja seast õige leida.
Pool tundi autos passimist ja läksime sisse.
Kokku umbes 23 inimest.
Birx on hale ülelaskja.
Ull huvitav oli. Kui uni välja arvata.
Jaana unustas meid ja lahkus Tartust.
Väike unine ajurünnak teemal: kus veeta öö?
Ahistasime Martinit. Ta on mul ikka täiega abivalmis nah, isegi kui juhe on keskmisest pikem :D
Foxi soovi taimetoitlane austati. Seenepizza. Rohke singiga. Sain tema oma endale.
Koolituse tulemus: 8 tassi kohvi, 5 topsi mahla, ligi 2 pizzat ja püüd teises pingis salaja magada =)
Saime tuletõrjujate eluga tutvuda, tehnikat näppida, voolikuid kerida...
Kõige huvitavam oli põleva kütuse kustutamine pulberkustutiga.
Ma arvan, et mu kulmud on veits mustemad nüüd, kui nad olid enne.
Püüd salaja keset hoovi -20 kraadises külmas tukkuda.
Päeva lõpp kella kuue ringis. Tagasi Tartusse.
Ikka veel lageda taeva all.
Tripp Eedenisse, Foxi tarretis kees juurviljaburksist.
Eedenist Narva mnt-le. Ühika hostel pole normaalsete hindadega.
Sealt Liiva tänavale. Ei suutnud tuvastada superodavat majutuspaika.
Fox valmistus meie murest raadio kaudu maailma teavitama.
Korraga sadas kaela neli päris okeid võimalust.
Valisime kõige lõbusama. Võhivõõra noormehe juures ööbida. Jei!
Kummaline sõit mööda Tartu vanalinna ja Herne tänavaga tutvumine.
Hurda tänavalt Vaksali tn-le ja sealt tagasi Eedeni juurde.
Leidsime ainult vähese vaevaga Lääne tänava. Auto maja ette ja kämping võis alata.
Kolm ja pool tundi maja ees autos, märksõnadeks:
Gin, koomiksid, fotod, palju huvitavat muusikat, palju magamist, teised jalutasid oma koeri, mina jalutasin Foxi. Ja siis veel... Piraadikrõpsud, ootamatu kutse Võsule järgmiseks nädalavahetuseks, veel Gini, jalutamine läbi hiinalinna, et mu Fox saaks suitsu, pikk teema Zaku mütsi teemal ja sellest, kas Zaku kõõm on söödav või ei ja kas Foxi oma on.
Kõne korteriomanikult, kes lubas koju hakata tulema.
Lubas kiiremini saada, kui me vastu läheme. Närvilises olekus mina autoroolis,
Sõitmas läbi öise Tartu. Foxi tarretis kees korteriomaniku nägemisest.
Tegi meil margi maha mingi uduse pilguga lehvitusega.
Meil on nüüd vaekülakate maine Tartus :P
Korterisse. Pakid maha. Huvitavad hetked, kui püüdsime kokku lugeda kõiki Playboy asju seal.
Tekk, padi, käepael, päevik, kaks lippu toaseinal, kaelakett kuti kaelas, tulemasin, särk, kutt ise: suht Playboy :D...
Uhh, nagu Playboy mansion, ma ütlen...
Olin just hambaharja suhu toppinud, kui Fox vannitoa uksele koputas (miks peaks vannituba valgustama üksainus punane pirn?) ja teatas, et kutt tahab tgasi sinna, kust tuli.
Närvilises olekus mina tagasi rooli. Sõit vanalinna, Raekoja platsi lähistele.
Tartus on hullud liiklejad. Maniakid!
Tagasi Eedeni juurde, sealt tagasi sinna, kust me ta peale korjasime.
Saime võtme ja vallutasime vaese mehe korteri. Igast huvitvat värki avastasime.
Tahtsin vaadata, mis inimesed Orkutis teevad, aga ta netiarve oli maksmata, ei õnnestunud.
Kobisime voodisse. Suht äsja mahasadanud une rikkus korteriomanik,
Kes uuris, ega me ust lukustanud.
Ma räägin, see Foxi lehvitus rikkus meie maine nah...
Just siis, kui ma nägin üht päris huvitavat unenägu Zaku mütsist ja kõõmast,
Äratas meid korteriomaniku saabumine.
Oli mingi pealiskaudne vestlus unerohust ja uneruupsust ja muust...
Kellakeeramine oli teema.
Kella kahe ajal suht juba unedemaal.

***

Äratus kell kaheksa. Õhkmadrats oli vist lekkinud,s est perse oli põrandal peaaegu.
Hambapesu, Fxi togimine. Tänasime ja lahkusime oma ööbimiskohast rekordilise 14 minutiga.
Sõit Tõrvandi suunas.
Kümme minutit autos passimist, siis sisse.
Eriti huvitav päev.
Saime tuletõrje voolikust muru kasta, tehnikat näppida, suuremaid voolikuid proovida...
Päeva tulemus: 3 tassi kohvi, 6 topsi mahla, üks ja veerand pizzat,
sesty ootamatult oli Fox valmis oma taimetoidupizzalt singi maha kraapima.
Sattusime õhtul jutule ühe mingi komandobossiga,
Kes meile pikalt-laialt päästjate elust rääkis. Väga karm :
Eksam oli julm. Viiest küsimusest kaks vastasin sümboolselt. Eks näe, mis saab.
Äkki ei saagi abipäästjaks :D
Päeva lõpp kell kuus umbes.
Sõit Eedenisse. Hessist väike tortilla ja juurvili,
Jaana tuli meile vastu, sõit tema juurde.
Sõime Jaana juures. Jaana fantoomkass, keda ma ei näinudki,
Tea kas oligi olemas?
Siis surnuaial käik, Foxi vanaise hauale küünal.
Rakverre. Rakveres kell 21:53
Zaku GP eest peale, sõit läbi linna, laiad teemad.
Fox koju. Zaku koju.
Ise koju. Ema tõi mulle Hispaaniast salli ja sundis mind mingit sidruniga veini jooma.
Fotod on kõik liiga head.
Jei for us, sest me oleme nii aktiivsed lihtsalt :D
Uni saabub plaani kohaselt umbes kell 02:00
Aim Häppppi =)

No comments: