Oct 7, 2008

Minu elu on parem igast seebiooperist :D

Niii... Kust ma alustan?
Reedel oli MINU pidu.
Maailma kõige parem.
Las ma räägin.

***

Kõik algas kella kolme ringis juba,

Kui me Foxy ja Krissiga poodlema suundusime.
Raamatukokku jõudsime ja...
Kell 17.30 oli mul juuksurisse aeg.
Ossaa, milline stiilne makeover, ma olen nii rahul...
Siia kõrvale laen näitliku pildi :D
Nii. Ja siis me käisime Foxyga söömas ja venitasime niisama aega.

Ja realiseerisime Rene kingi ära, muidugi!
Ma olen väga rahul sellega, tõesti.
Kinkekaardid on väga head kingid :P
Igatahes. Siis minu juurde, kus ma panin selga oma
Uue pidupluusi (vaata kõrvalolevalt pildilt)
Ja mukkisin hästi tiba.
Ja siis me lendasime linna tagasi, saime kokku ema ja sistadega, kes oli omadega päris Põhjas.
Sain benakaardi, paagi täis ja...
Noh, mis ikka, Riina ja Nurga peale ning Võsule minekut.
Rene ja Aivariga saime Haljala poe ees kokku, käisime koos šoppamas.
Müüja rikkus Foxy ja teiste üllatuse mulle, kui üle poe tordiküünlaid taga ajas. Nii nunnu :)
Võsul... Ootasime Krissi ja Birxi, beisikli. Aga kui kell oli kümme löönud ja neid veel polnud,
Tegime ikkagi šampa lahti. Fox tunnistas üles, et vihkab blonde. See oli kaindava suur löök. Ta tahtis toosti ka öelda, aga pärast noh... Ta eelnevat avaldust ma ei julgenud seda kuulda ja keelasin ära :D
Leeni, Pille, Kadi, Kädi ja Maarja saabusid sinna. Sain neilt paari kõige lahedamaid nahast kindaid EVER Ja nad olid üldse supernunnud ja nii. Noh, hiljem räägin, miks nad mulle pärast natuke vähem meeldisid.
Kui Birx ja Kriss emaga Võsule jõudsid, oli lahkumine juba alanud.
Rene ja Nurga jäid nendega sinna, meie läksime omale lauda kindlustama.
Kui üldse miski näitab, et su sünna on korda läinud, siis see, kui lõbus sul endal on.
Mul oli lihtsalt hüperlõbus, Me Foxyga panime pool ööd tantsu ja nad sundisid mind mulle täiesti ebaloomulikult umbes kolme shoti ära jooma. Kohe tulevad mul nimed meelde... B52... Tequila... Ja... Eee... Mingi Bongo või BonBon või... Bumbum? Noh, üks neist kolmest on 25% tõenäosusega õige. Leeni, Pille, Kadi, Kädi ja Maarja, vanad reeturid, lahkusid umbes veerandi peo pealt ja üldse, ma ei näinudki neid peaaegu. Ma jätan meelde selle.
Keset ööd saabusid lõpuks Zaku, Vihula, Maia ja nende kaine rool, kellest ma kahjuks rohkem ei mäleta, kui et ta oli seal.
Vihula üritas mind peadpidi läbi lae tõsta. Ma tõesti arvan, et vanaduses saab ta selle pärast veel karmi radikuliiti tunda. Nad kõik olid superarmsad ja ma olin supertäis, niiet maailm oli lill.
Kui minule spetsilt tellitud sünnalaul kõlas, oli kohal ainult Fox. Ärge küsige, lihtsalt oli.
Ja kusagil mingil hetkel kadusid ära nii Vihula kui Maia ja kaine juht, Riina kui Birx ja Kriss. Ärge küsige, ma olin täis ka, aga ikkagi ei mäleta, et keegi mind oleks hoiatand,
Meilo oli vahepeal pool seebiooperit käimas, aga ma suutsin seekord pisaratest hoiduda, Haahhaaa, Seda me veel meenutame, Foxy! Me oleme tasa nüüd :P
Ja siis... Noh, mingil hetkel, kui ma olin oma shottidele veel ka siidri peale kallanud, hakkasime korterisse minema. Püüdsin Rened karjatada, aga ta on tõesti nõme ja ma loobusin. Fox karjatas kõiki teisi eanmvähem ja...
Aaaa, kuidagi nii jäi, et me Zaku ja Foxyga kolmekesi pimedas metsas lõpetasime, kusjuures ma olin just ära joonud véel Zaku segatud viinakoksi arbuusisiiddriga. Väga karm staff. Eriti lõpp.
Aga isegi, kui Zaku oli Foxy õlale võtnud, jõudsime me kõik tervelt ja asfaldimärkideta kohale.
Vahepeal on miski hägune koht jälle... Aga ma arvan, et kõigil oli hullult lõbus ja nii....
Ühesõnaga, ma magasin vahelduva eduga siin ja seal, sain paar šokki, mida ma ei soovi meenutada, sest mu psüühika ei talu seda veel... Ja kui lõpuks kell seitse hommikul saabus see aeg, kus need, kes pidid jääma, juba magasid ja need, kes pidid ära minema, olid läinud, avastasin ma, et sünnipäevalapsele polegi magamiskohta arvestatud, või noh, oli, aga ninaga Rene sokkides, siis ma koristasin köögi ära ja kaaberdasin autosse magama.

***

Minu hommik algas kell 10, kui mu külalised mind aktiivselt otsima asusid.
Külm oli ka, sellepärast läksin tuppa tagasi.
Hommikusöök oli kesine, kõik nägid väga lapikud välja, taarat oli mägede kaupa.
Mis veel?
Ahjaa, jalutasin Zakuga Võsul, sattusin paari piinliku momendi osaliseks, vaatasin, kuidas ta kõigub kusagil raudtalal väikese jõekese kohal... Kuidas ta istub keset maanteed... Kuidas ta viieaastastelt suitsu küsib... Kuidas ta pmst tee keskjoonel seistes hääletab...Noh, mul oli huvitav igatahes :P
Ja siis sõitsime Rakverre, käisime väikesel hommikusöögil Hagaris, panime end valmis ja algas...
EESTI TRIP.

Järgneb järgmises postis.

No comments: