Jun 14, 2013

Reisileeeee.... Aga kõik on jube keeruline :D

Võehhh. Nüüd on poolteist nädalat meie suure ida-euroopa autoreisini. Ja minu peas tundub see kõik endiselt kuude kaugusel :D Mis poleks probleem, kui ma ei tunneks pidevalt, et kõige jaoks on aega küll... Reisikindlustus, autole roheline kaart, pakitavate asjade nimekiri, autole hooldus ja kontroll enne nii pikka sõitu... Nüüd on kõik järgmise nädala peal hunnikus. Pluss veel üks kiire Tartu-tripp, üks teoreetiline sünnipäev, jaanipäev, Birgit ja koer Pärnusse paigutada, 23. õhtuks end Leeni juurde maale sättida ja... 24. juuni hommikul sõidame ära. Närv on ikka väga sees. 
Loodame parimat. Sest selle suve reisist olen ma juba aastaid unistanud. Okei, ma kujutasin ette, et me jõuame Ukrainasse ka, Odessa ja Pääsupesa loss ja... :D Aga läks teisiti. Paar nädalat tagasi avastasime ühe laheda festari Ungaris, Austria piiri ääres, kus kolme päeva jooksul on laval nii 30stm kui Hurts ja... No otsus oli kindel :) Ukrainasse me ei jõua, aga Rumeeniasse küll, pluss rohkem tähelepanu Tatratele, Balatoni järvele ja muudele põnevustele. Suvitada saab ikka. Ja mina saan teha mitu-mitu ringi Transfagarasani(?) maanteel :D Minu unistus. 
Nüüd tuleb ainult oodata, mida see kindlustusfirma minu asjadest arvab, kas roheline kaart ikka jõuab postkasti, millise reisikindlustuse ma endale saan... Pfff. RSA on ilmselt muidu tore firma ja nii, aga mind jubedalt häirib, et tundub, nagu neil poleks maamunal ühtki korralikku kontorit. Ma olen täna juba kaks kõnet teinud, nüüd ootan, et nad tagasi helistaksid... Ja ma leian, et see on NÕME. Ma tahan minna, istuda kellegi vastu maha ja asjad kohe ja kiirelt läbi arutada. Mitte rippuda telefoni otsas oma saja küsimusega. No ausalt. Kaalun siiski mõnd muud kindlustusfirmat, kuigi autol on RSA kindlustused ja siis oleks nagu mugav kõik ühes kohas teha... 
Hetkel täidan iPodi hea muusikaga, kribin vaikselt varustusnimekirja ja mõtlen, kas oleks äkki ikka vaja veel omale ühed kummikud muretseda :D Mul on küll sada paari nunnusid kingakesi ja sandaale ja stilettosid, aga kui festaril on mudane ja märg, siis on mu ainus valik hetkel paljajalu olla. Mul ei ole mudase ilma jalavarje :D
Muudest teemadest ka: käisime eile Birxiga Vergi sadamakõrtsis söömas, õhtul oli filmikas veel... Tore päev, eriti see filmide osa. Ma olen maailma geniaalseim filmiguru :D Kolm nunnut ja natuke kummalist linateost, aga kõik väga head. Vergi sadam oli ka päris okei, rahvast oli, teenindajad olid kõik lahedad, kokast ettekandjani :D Ainult mõned väikesed punktikesed, mis oleks kogu asja VEEL lahedamaks teinud: ettekandjal võiks äkki mõni kena kleit olla või midagi nende väljaveninud dresside asemel, mis tal eile seljas olid. Minu pardifilee säravaimad tähed olid kartulid ja majoneesikaste. Mis on kurb. Part oli tiba tuim ja kogu toit kurvalt alamaitsestatud. Mõned ürdid ei tohiks ju üle jõu käia? Ja mu kamavahus olid nii külmunud jõhvikad, et hammastest käisid valujutid läbi :D No arenguruumi on veel. Saaks kenamini, stiilsemalt, sujuvamalt. Aga koht ise on kena ja kõhu saime me korralikult täis. Pluss tunnike päikest, merd ja vaikset olemist... Spetsiaalselt toidu pärast sinna kahtlemata ei läheks, aga kui tee mööda viiks, keeraks sisse küll :)
Muide, keda huvitavad, mis need jubehead filmid siis olid, mida me eile Birxiga maasikate, roosa veini ja hallitusjuustu juurde nautisime, siis siin nad on: 




Soovitan soojalt! Peaksid kõigile peale minema :) 

Täiendus: nüüd siis sain RSA-st kõne ka. Või no tegelikult kolm, sest vahepeal läksid mingid detailid kaduma :D Aga igal juhul on mul nüüd nii reisi- kui pagasikindlustus 18-ks päevaks. 28 eurot ja... Korras. Ma tegelikult ei teagi, palju mujal maksab, aga ma pole ka piisavalt asjalik, et uurida. Küll me Leeniga siis pärast võrdleme, kes parema diili sai :D Ja autole kehtib koos kaskoga ka üle-Euroopaline autoabi, st saagu bensiin otsa või purunegu rehv, keegi tuleb meid päästma :D Kohe kindlam tunne minna... Asjad vist liiguvad? :)

No comments: