Jun 29, 2013

Mu elus on uus armastus

Meil on täna läbinisti vägev päev olnud. Väga tegus, aga väga edukas ja absoluutselt elevust täis :)
Täna sai meil Branis hosteli aeg otsa. Hommikul pakkisime kotid, ütlesime omanikule hüvasti, saime kaasa viimased nõuanded ja juhised ning asusime teele. Teada oli, et tänasega me veel Rumeeniaga lõpparvet ei tee. Esimene sihtmärk oli hoopis Transfagarasani maantee, 7C, kus sõitmine on olnud aastaid minu suureks-suureks unistuseks. Selle leidmine oli tegelikult üllatavalt lihtne. Pool maanteest oli uppunud täiesti uskumatult tihedasse uttu, seega: kurve sai nautida küll, aga vaateid mitte. Õnneks oli teine pool päikeseline ja armas, sealt sain oma tõelise adrenaliinilaksu kätte. Ma ütlen: ma ei armasta midagi rohkem, kui seda teed. See oli selline emotsioon, selline elevus, selline puhas sõidurõõm... Waahhh! Teel saime kõhud sooja toitu täis, ostsime omale mõned põnevad näksid kaasa, vahtisime suveniire, Leeni ostis emale vaasi ja... Aga kõik see kahvatus nende kurvide kõrval. Ma ütlen ausalt, see maantee muudab vist küll iga inimese maailmas autofänniks :D Aitäh reisivihjete eest, Top Gear! :D
Edasi suundusime Caransebes'se. Eile bukkisime siin ööbimise, täna tuli see ainult üles leida :D Mis oli paberil muide palju lihtsam kui reaalsuses. Me oleksime vist pool igavikku linnas ringi müdistanud, kui ma kogemata üht tillukest puust viita puuvõra varjus poleks märganud. Ja oligi õige koht. Millegipärast polnud meie reserveering küll booking.com-i kaudu nendeni jõudnud, aga tuba meile eraldati. Ja veel milline! Rõdu, rätikutest väänatud luiged, vaba wifi ja kinnine hoov auto jaoks :) Väga stiilne. Pluss: esimest ja ilmselt ainsat korda sel reisil on meil toa hinnas ka hommikusöök. Ootame põnevusega, seda on netis päris kiidetud :)
Homme jätame aga tõesti Rumeeniaga hüvasti, meid ootab veel üks vahepeatus, enne kui me ülehomme Balatoni järve ääres maandume ja loodetavasti natuke rannapuhkust nautida saame. Päris põnev! tahaks küll juba kusagile rannale pikali visata, end korraks järvevette kasta ning kokteile libistada :)
Mul on igatahes siiralt kahju Rumeeniat maha jätta. See riik meeldib mulle väga-väga. Ilus loodus, kenad inimesed, kõrged mäed, põnevad teed, palju hobuseid ja koeri ja kasse ja lambaid ja... :D Mulle meeldib siin tegelikult kõik. RAUDSELT minu lemmik-sihtkohtade TOP 3-s. Madeira ja Itaalia järel. Kui keegi plaanib kunagi siia reisida, siis öelge mulle ka: ma tulen raudselt kaasa. Ma võin isegi paar kasulikku soovitust vastu pakkuda :)