Jun 12, 2013

Meie elamusterohke päev. Ja õhtu. Ja öö.

Nüüd, kus Birxil puhkus on, oleme me notsuga ka kohe palju sotsiaalsemad. Noh, igasugused põnevad tegemised, mida Birgit meile planeerinud on. 
Nädalavahetusel olime Tallinnas, kolm päeva koolitust Saku Suurhallis, Kristiina ootamatu haiguspuhang, päris palju kvaliteetaega sistadega :D Lahe. Polegi tükk aega ühegi inimesega nii pikalt koos olnud. Me oleme Trickyga muidu selline omaette tandem :D 
Ja siis saabusime esmaspäeval koju, eile oli muruniitmise ja koduhoolduse päev, kuigi see hoolduse osa kestab praegugi veel. Me lihtsalt oleme sellised aegalse tempo vennad. Ja šoppama oleme me mitu korda jõudnud, kuigi ega mina ju kohalikest poodidest midagi ei saa. Ikka tuleb Inglismaalt tellida. Nüüd ongi paar suvekleidikest jälle saabunud. Ma olen jube õnnelik. Sel suvel näen ma actually päris suvine ja armas välja. 
Õhtul käisime Arti juures ka. Hästi lahe oli. Kõik teemad alates farmiloomadest kuni sünnituse ja Eesti rahva raske eluni said läbi arutatud. Mulle tohutult meeldib ikka, kui inimesed viitsivad sisulistel teemadel arutleda. Lõppkokkuvõte on umbes selline: keegi meist ei taha Eestist ära minna, aga mure tuleviku ja hakkamasaamise pärast sunnib seda tõsiselt kaaluma. Sest kui praegu saame me kõik veel täitsa adekvaatselt hakkama (no okei, mina välja arvatud, sest mina ei tegele tegelikult millegagi ja raha saan ka täitsa mitte millegi eest, heategevuse käigus või nii), siis elustiil on meil ka veel täitsa teismelise oma, keegi ei maksa reaalselt pangalaenu, autoliisingut, ei ole meist kellelgi ka lapsi veel... Aga mis saab siis, kui korraga tahaks peret? Päris OMA kodu? OMA autot? Siis tekib meist kõigil kerge murekorts näkku. Kuidas? Raha nagu oleks, aga üksi elades on see ikkagi kuu lõpuks otsas. Mis siis veel, kui sa vastutad peale iseenda ka kellegi teise eest? Kurb hakkab. Igasugused masendavad teemad tulid jutuks. Ja ainsad, kes räägivad, kui hea on elu Eestis, kuidas me peaksime oma inimeste asemel toetama veel kreeklasi või itaallasi või hispaanlasi või keda iganes, on poliitikud. Jube hea on elada jah. Kuni sa ei taha äkitselt hakata hästi elama. Siis tekivad probleemid. Kannatamiseks ja Jumala heakskiidu teenimiseks sobib Eesti tõesti suurepäraselt. Noh, kui su ainus eesmärk elus on peale surma need sada neitsit kätte saada ja pilvelt pilvele lennata. 
Heh. No igatahes. Tõeliselt põnevaks läks siis, kui me hakkasime koju sõitma. Tähendab, meil oli plaanis veel kiirelt järve äärest läbi käia, aga arusaadavatel põhjustel jäi see ära. Sest kui me vaikselt mööda metsateed minema loksusime, seisis tulede vihus äkki mingi inimkogu. Noh, keset kitsast metsarada või nii. Just hakkasin mõtlema, et kui keegi on mingi mannekeeni teele lohistanud, siis saab küll lõbus olema seda kottpimeduses kahekesi sealt minema organiseerida. Aga siis hakkas see liikuma. Ikka inimene oli. Ma polegi päris kindel, kuidas me kumbki karjuma ei hakanud, sest ma mäletan, et autos oli ainult õõvastav vaikus, kui see tüüp meile lähemale kaaberdas. Suures kummikombes ja gaasimaskis. Noh, nagu tõeline vale pööre või midagi. On inimestel ikka huumorimeel. Ma ei kujuta isegi ette, kui kaua see keegi seal metsa vahel ohvreid ootas, aga väga efektne oli tema show küll. Ma mõtlesin pärast, et kui ma poleks autoga olnud, vaid näiteks jala koju kõndinud, siis... Noh, ta oleks kas väga haiget saanud või oleksin ma teoreetiliselt keset metsa südari saanud. Igatpidi kehv olukord, mida hiljem ametivõimudele seletada. Algaks see ilmselt umbes nii: Seisin mina rahulikult metsateel. Gaasimaskis. ja siis tulid need hullud... :D
Ma pole kunagi ühtki nii õõvastavat hetke üle elanud, isegi pilte ei tulnud pähe teha. Kuigi oleks võinud. Oleks vähemalt tõendusmaterjali olnud. Nüüd vist küll keegi meid ei usu, kui me räägime... 
See läheb siis teemasse: "Nippe inimeste surnuks ehmatamiseks". Kui teil kusagil mõni gaasimask vedeleb, siis just nii tasuks see kasutusse võtta. Aga pidage meeles, mõni õrnema hingega tüüp võib piduri asemel gaasi vajutada. Ja mõni tugevama närvisüsteemiga mees keerab teil nina selja taha. Kasutage siis ainult omal vastutusel :D

No comments: