Apr 29, 2012

I've forgotten what I started fighting for

Taas üks eepiline nädalavahetus 
Koos vägeva räpiürituse ja roadtripiga. 
Sõitsime spetsiaalselt Rakverest kohale, 
Et näha Metsakutsut, Beebilõusta, Öökülma ja Genkat. 
Ülituus oli :D 
Okei, Leeni tallas mu varvastel, mingi tüüp valas mu selja õllega üle 
Ja Mart Rauba unustas laval arvatavasti üle poole kõigist sõnadest :D 
Aga savi see, mul oli lõbus, ma sain kõvasti naerda ja nägin isegi paari tuttavat nägu. 
Küll mitte päris neid, mida ma õhtu alguses näha lootsin, aga siiski :) 

Ütleme nii, et kui ma nii siiralt Öökülma ei armastaks, 
Siis oleksin ma selle haltuura-maigulise laivi üle üsna õnnetu küll. 
Mardil ikka sajaga veab, et tal on isegi väga-väga umbes olekus 
Siiski kuhjaga... Seda midagit, mis laseb ka sõnatut ja segast etendust nautida :D 
Sest noh, poole ajast ei saanud me keegi lava ees aru, mis toimub 
Ja ma ilmselt natuke liiga valjusti naersin kogu situatsiooni üle, 
Aga mida sa siis ikka teed, kui sa ei naera, eks.. :) 
Hehh, aga üldiselt oli kogu tänane õhtu kuhjaga väärt 
Nii metsikuid ringsõite ümber teeremontide kui nelja tundi und 24 tunni jooksul. 
Ja ma pole isegi väsinud! 
Vahelduseks oli täielik tüdrukuteõhtu ideaalne, 
Kuigi ma pean tunnistama, et tundsin oma poistest suurt puudust. 
Mul on kõigest hoolimata ikka tunne, et ma ei näe neid piisavalt. 

Nüüd elan ma tegelikult ainult ühes suures suveootuses. 
Ma tahan Võsu ja soojust ja merd ja liiva... 
ma tahan, et Võsu oleks äärest ääreni lahedat rahvast täis 
Ja ma ootan pikisilmi kõiki neid ägedaid üritusi, mis seal suvel toimuvad. 
Kõik suvel Võsule, sest seal läheb elu ekstra-põnevaks! :D 
Ohhh, deem. 

Ja seda ka veel.. 
Ma kardan, et nüüd pole suvisest hiphop festivalist enam mingit pääsu. 
Pisik on küljes, huvi on suur... 
Tuleb ikka telgid ja muu tavaar kokku pakkida, 
Väike roheline pesukott rahvast täis toppida ja Elvasse põrutada. 
Leppisime juba öösel tüdrukutega kokku, et ei saa minemata jätta :) 
No suured tänud, eesti lahedat hipparid ja hopparid, 
Et te jätkuvalt mu elu tihedamaks ja põnevamaks teete. 
Ega rokipeerundus hakkaski juba üksluiseks minema :D

No comments: