Apr 22, 2012

Kuid siinne rahvas täis on imeväge...

Mul on olnud ilmselt kõige haletsusväärsem ja maagilisem nädalavahetus. 
Kõik ühes. Päriselt. Imeline ja Inetu. 
Ma olen läbinud teekonna marsruudil: 
Tartu - Pärnu - Tartu - Rakvere - Võsu - Rakvere - Võsu - Rakvere - Kuusalu - Paide - Türi - Viljandi - Tartu. 
Ma olen naernud uskumatult palju, mul on olnud uskumatult soe ja hea. 
Ja lõpuks ometi oli see just selline naer, mida ma igatsenud olin. 
Kerge ja kohustustest prii, lihtne ja iseeneses naljakas. 
Ma olen nutnud nagu ma ammu nutnud pole, ma olen olnud nii tühi ja väsinud. 
Mitte miski ei saanud selgemaks, aga hetkel on mul sellest ükskõik. 
Kõik, mida ma hetkel soovin, on istuda jälle päikeseloojangul Võrtsjärve kaldal ja kuulata parte :) 
Need hetked, kus ma võin süümepiinadeta kõik oma segaduse ära unustada, 
Mitte mõelda kohustustele ja tegemata asjadele, 
On imeliselt mõnusad. 
Kõik need hetked, mis ma võin veeta oma kõige lahedamate meestega, 
On lihtsalt asendamatud. 

Reede öö Võsu rannas kiikudes oli mõnes mõttes vabastav. 
Ma ei saa aru, kuidas on võimalik, et ma kohe absoluutselt ei tea, 
Mida ma tahan. Kohe täielik tühjus. 
Ja seoses sellega on üsna raske ka õnnelik ja rahul olla. 
Aga ma olen õnnistatud inimestega, kes mind ehk isegi liiga kergelt läbi näevad, 
Kes oskavad tulla just õigel hetkel, kuulata ja rääkida ja lihtsalt olemas olla. 
Ma olen iseseisvalt lihtsalt täiesti abitu. 


Ilmselt kõige lahedam osa mu nädalavahetuses, peale igasuguste veekogude ääres unistamise, 
Oli siiski operett Odüsseus Kuusalu Keskkoolis. No ma olen ikka väga tänulik Mikule, 
Kes meid kohale komandeeris, sest see oli lihtsalt vägev :) 
Nii palju andekaid noori, nii mõnus poolteist tundi, väga tore meelelahutus. 
Üks asi jälle, mida ma poleks iialgi näinud, kui mul ei oleks töökaid ja andekaid sõpru :) 


Oh, kõik, mida ma hetkel tahan, on teid, mu kallid, Võsu rannale kokku koguda. 
Me võiksime lihtsalt istuda ja kuulata, kuidas meri kohiseb. 
Ainus, milles ma kindel olen, on see, et te olete mulle võrreldamatult kallid. 
Nii armsad lausa, et selle jaoks pole sõnu. 
Te võite teha mind kurvaks või õnnelikuks, 
Ma võin paljus kahelda ja nii üliväga väsinud olla, 
Aga teie jaoks on mul alati aega ja kummikarusid. 
Ärge siis unustage minuga vahel päikeseloojangut ja vett vaatama tulla, 
Te teate, et see on mu lemmik-ajaviide :)

No comments: