Apr 8, 2012

Neptuuni Elevandid

Ma pean ütlema, et ma olen lihtsalt nii-niiii rahul, 
Et ma siiski vaevusin ja inimestele augu pähe rääkisin 
Ning me selle peaaegu 300 km pikkuse reisi ette võtsime. 


Jälle üks suur-suur muusikaline lemmik juures 
Ja jälle üks plaat autos, mida vahel tuppa tuua ja kuulata.. 
Sest ilmselgelt minu automakk keeldub koostööd tegemast. 


Aga kõigest järjekorras. 
Jah, võttis aega ja otsustavust, aga lõpuks oli meil seltskond koos. 
Kella poole üheksa ajal võtsime suuna läbi lumetormise Virumaa Tartu poole 
Ning mida tee edasi, seda kevadisemaks kõik läks. 
No nagu ulmefilmis! 
Tartus olid plusskraadid ja täielik kevad, 
Aga Virumaal algas jõulumaa... Teed olid lumevaalusid täis ja hanged on ninani. 
Me muidugi paistsime Tartus sellevõrra rohkem silma, 
Sest meie auto oli linnas vist küll ainus, mis jääs oli ja iglut meenutas :D 
Me suutsime isegi Tartu vanalinnas ära eksida, 
Kink Konki polnudki autoga nii kerge leida kui võiks arvata :D 
Muidugi oli lõbus ka ja asi polnud väga lootusetu, 
Tegime lihtsalt mõttetult suure ringi, aga vähemalt jõudsime kohale. 
Kui olime piletid ära ostnud ja garderoobi-neiu meie kätele tagantvaates elevandid oli joonistanud, 
Algas ootamine. Ma avastasin selle ooteaja jooksul, et mulle meeldib house-muusika 
Ja et Mart Rauba näeb rastadesga üsna naljakas välja :D 
Lõpuks saabus isegi tema kohta kahtlaselt liiga sõbralik Meelis, 
Kes meid isegi umbes viisteist minutit oma kohaloluga rõõmustas, 
Enne kui ta oma lugematute sõprade rüppe ära kadus. Noneh :) 


Soojendusbändiks olid Plinkivad Tuled ehk Blinking Lights. 
See oli vägev üllatus, kui head nad olid :) 
Üks bänd, millel tasuks silma peal hoida. 
Kui Elephants From Neptune lõpuks lavale ronis, oli rõõm siiski veel veidi suurem. 
Saalis lõhuti klaase, pritsiti jooke ja loobiti tukka. 
Energia oli ikka üsna võimas. 
Ma küll ei ole nüüd väga veendunud, miks see vaene Lord lavale lohistati, 
Aga naljakas oli seegi. Eriti see osa, kus ta sugugi ei uskunud, 
Et teda läbi mikrofoni saali kuulda on :D 
Ehhhh... 


Plaat on mul siiani veel kuulamata, mis on pettumus. 
Aga kui minu autoraadio ikkagi otsustab, et tema koostööd ei tee, siis ta ei tee. 
No pole võimalik seal üle viie sekundi järjest muusikat kuulata. 
Eks ma püüan siis päeval läpakast läbi lasta selle ketta. 
Oi, mul oli armas õhtu. 
Oi, ma olen positiivne :D 
Ja oi, kuidas ma olen väsinud, sest kaine autojuht ei tohi juua ega magada, 
Mis teeb temast ilmselgelt seltskonna kõige võimekama inimese :D 


Kui ma nüüd veel Dramamama kontserdile ka jõuaksin ja nende uue plaadi saaksin, 
Siis ma võiksin ilmselgelt väga õnnelikuna surra. 
Ahjaaa, ainus asi, mis täiuslikkusest puudu jäi, on fakt, 
Et me lahkusime Kink Kongist enne kui mul võimalik oli oma uuele plaadile autogrammid saada. 
Deeem. Ebaõnn. 
Eks peab vist leppima pühenduseta plaadiga. 
Muusikat see muidugi ei halvenda :)


Kuulake head kodumaist muusikat. 
Ärge olge ühed neist, kellele eesti muusika tähendab ainult Ott Leplandi ja Koit Toomet :) 
Meil on nii-nii palju uskumatult häid muusikuid, 
Leiame nad üles ja hindame neid kõrgelt :)

No comments: