Jun 26, 2010

Living a dream

Mõned hetked on seda väärt.
Seda, et nende juhtumine võtab nii kaua, 
Seda, et nad ei ole tihti see mida sa lootsid.
Mõnikord on ootamatused paremad kui plaanid.
Mõnikord inimesed üllatavad sind.
Mõnikord on kõik lihtsalt nii ideaalne, et...


Vahel, kui asjad on JUST õiged, 
Tahaksin ma istuda hästi-hästi vaikselt, 
Isegi liigutada ei taha, 
Lihtsalt seda kõike segamatult vaadelda.
Ideaalseid hetki juhtub harva
Ja nad kipuvad sind jalust rabama.


Ma TAHAN olla noor ja loll,
Ma ei taha veel suureks ja vastutustundlikuks saada.
Ma tahan keset ööd kesklinnas tantsida
Ja sõpradega telkimas käia 
Ja filme vaadata ja ujuda ja naerda...
Ma TAHAN mitte kellelegi aru anda,
Omada mitte sentigi raha ja sellest mitte hoolida, 
Ma tahan, et nad oleksid mul alati, alati olemas
Ja ma tahan nende jaoks olemas olla.
Ma tahan istuda nendega päikeseloojangu ajal rannas, 
Sel ajal kui mõni neist mind liiva sisse kaevab, 
Mis siis, et ma olen täies riides
Ja oodata loojangut ja kuulata neid kohutavalt laulmas.
Ma tahan, et nad oleksid kogu aeg nii heas tujus.


Ma tahan reisida, ma tahan suu ammuli maailma vahtida
Ja mitte uskuda, et selliseid kohti on olemas.
Ma tahan unistada oma lolle, tobedaid unistusi
Ja mitte hoolida, et nad on lollid ja tobedad.
Ma tahan kallistada ja armastada ja käest kinni hoida.
Ma tahan nad kuhugi tasku põhja ära peita
Ja neid ainult endale hoida.

Just sellepärast ma käingi, kaamera peos
Ja teen pilte ka kõige pisematest asjadest, 
Sest ma tahan neid erilisi hetki kuidagigi säilitada.
Et nad oleksid olemas. 


Mul on nii palju armastust terve maailma vastu, 
Et see on peaaegu ebaloomulik.
Ja ma TAHAN olla noor ja naiivne
Ja mitte kaotada veel usku sellesse, 
Et kõik inimesed on tohutult ilusad ja head, 
Kasvõi sügaval sisimas.
Ma TAHAN hoida kinni oma roosadest prillidest.
Ma tahan olla meeletult, valusalt, uskumatult
ÕNNELIK.

No comments: