Jun 12, 2010

Feeling... Empty.

Kõik need inimesed, kõik need õhtud, 
Millest mulle märkamatult saavad varahommikud...
Ma olen lihtsalt täiesti tühi.
Täiesti-täiesti kurnatud hetkel.
Tahaks 24h magada ja siis uue pilguga näha.

Täna sain ma aru.
Igas inimeses, ükskõik kui pntras ta on, 
Ükskõik milline...
Igas inimeses on kohutavalt palju armastust ja õrnust.
Kurb on see, kui ta ei oska või ei julge
Seda välja näidata.
Igal inimesel on oma nõrkused, 
Ja seda mitte halvas mõttes, 
Aga just... Sellised pehmed kohad.
See võib olla mingi inimene, 
Kasvõi loom või... Misiganes.
Aga see on igas inimeses olemas.
Ja igaüks leiab mingi väljundi, 
Et oma pehmet poolt jagada.
Kummaline ja ... 
Lootustandev?

Kohutav, kuidas ma suudan nii hinge võtta
KÕIKE, mis minu ümber toimub.
Ma lihtsalt tunnen, kuidas ma valutan üle terve keha, 
Kuidas kogu mu emotsionaalne tasakaal kaob, 
Ma lihtsalt täielikult kipun üle võtma
Oma seltskonna emotsioone.
Ja see on raske.
Sellepärast ma püüangi olla koos nendega, 
Kes on rõõmsad ja rahulikud ja naljakad ja...
Ja siis vahel juhtub, et ma satun ümbrusse, 
Kus kõik on peaaegu füüsiliselt raske ja hämar...
Ja ma kaon täiesti sinna sisse ära.
See on hirmutav ja kummaline.
Energiavampiiri elumured.

Nüüd tahaks lihtsalt magada ja magada ja magada.
Ja kummaline küll, aga peatäie nutta ka.
ja kõik läheb paremaks.
Homme on jälle uus päev. 
Homme on jälle ilus.

Armastan.
Ööd!

No comments: