Jun 23, 2010

Hopeless.

Arvutid on nagu koerad.
Ei, päriselt ka.
Arvutid on nagu koerad
Ja nad haistavad su hirmu nende suhtes.
Just eile tabasin ära.
Mul pole elus mitte MINGIT probleemi olnud
Seoses IT-ga...
Okei, saate aru küll, et nii see olla ei saa.
Ma mõtlen siin sellist enda jaoks lahendamatut probleemi.
Et noh, natuke mõtlen, nokitsen ja korras.


Aga mu ema...
Vat see on teine lugu.
Tal on koguaeg ja koguaeg ja KOGU AEG
Selliseid IT-katastroofe.
No jah, tema jaoks on katastroof see ka, 
Kui ta ei saa tööarvutis õ-tähte teha
Või kui arvuti ootamatult lehe kinni lööb, 
Sest ta ei oska iseseisvalt kopida.
Aga tal on kohe selliseid võimatuid missioone ka.
No et ID-kaardi lugeja viskab ühel hetkel sussid püsti.
Terva tarkvara on vaja uuesti peale tõmmata, 
Et see jälle jonksu saaks.
Või...
Ma ei teagi, mul ei tule kohe meelde.
No ta maadleb nende arvutitega ikka nii...


Njah.
Ja mul on jälle arvutitega ja koertega selline loll
Kindlusetunne ja kartmatus.
Et nooo, mis siin ikka juhtuda saab...
Et ega see iiiiilus kutsukesekene mulle ju miskit tee
Või no palun, see on arvuti, see ONGI selleks mõeldud :D
Ja enamasti pääsen terve nahaga.
No lihtsalt liiga loll, et karta vms :D

No comments: