Jun 21, 2010

Huvitav...

Nädalavahetusel oli Leeni ja Kadi sünna, 
Oli palju ringitormamist ja probleemidega tegelemist.
Draamat ja draamat ja draamat.
Tegelikult oli hea mõneks ajaks Rakverest eemale saada, 
Kusagil lõuna-Eestis end lõdvaks lasta
Ja lihtsalt olla ja suhleda ja puhata, 
Nii palju kui seda kõike 24 tunni sisse mahtus.
Nüüd veel jaanipäev üle elada ja siis..


Juuli.
Kõik need plaanid, kõik need soovid...
Igale poole tahaks jõuda, aga kõik pole võimalik.
Eks näeb, mis saab.
Inglismaa on napi nelja nädala pärast, 
See saab super olema...
Ja kui raha oleks rohkem, ootaks jaanipäeva ka
Suurema innuga kui hetkel.


Ja üldiselt ma siiski ei kurda.
Raha on küll vähe, aga samas olen ma ise nii tahtnud.
Elada plaanist plaanini.
Elada ühest ootusest teise.
Ja mulle tohutult meeldib, et kui üks unistus on täitunud, 
Ootab järgmine juba ees.
Annab elule hoopis teise maigu :)


Nii, aga mis ma siin ikka niisama jahun!
Tahtsingi ainult öelda, et ma olen elus, 
Et 29. juulil kell 21 võite tulle Tallinna lennujaama
Meid Leeniga Londonisse saatma ja...
Elu on tegelikult ikka kuradima lahe, 
Kui prioriteedid paika saavad!!
Rock on, people!


See suvi on kuidagi eriti lahedalt alanud :)

No comments: