Jun 29, 2010

By The Way

Ma otsustasin, et mul on vaja hobi.
Sellist harivat ja huvitavat.
Kõik maailmas tegelevad millegagi
Ja mina molutan niisama.

See peaks olema midagi lahedat
Ja sellist, millest annaks blogida kahh.
Ühesõnaga, kudumine jääb ära, kei?
Blogipostitused teemal:
Ma lasin silma vardalt maha!! OMGOMGOMG
Ei huvita vist eriti kedagi.

Jah, ma sain inspiratsiooni.
Lugege raamatut/vaadake filmi:
Julie&Julia
Ja nüüd ma tahan ka millegi lahedaga hakkama saada!
Et siis...
Pakkuge midagi!
Ja jahhh, ma mõtlen SIND!
ma tean küll, et siin blogis käib 
Keskeltläbi 5 inimest päevas
Ja ma tahan, et igaüks neist ajusid ragistaks.

Või no okei, 
Te võite ka pakkda asju, 
Millest te lihtsalt arvate, 
Et oleks lõbus ja lahe lugeda.

Miks mul on tunne, et keegi ei võta vedu? :D

Mmm, ma võiks näiteks...
Aa, ei, parem mitte.
No mõelge siis! :D

No comments: