Jun 29, 2010

Future looks bright

Kapsauss on taaskord ühel väikesel puhkusel
Ja mina olen taaskord jalutu :)
Ma ei tea, kuidas see nii läks, 
Et ma oma autost nii sõltuma hakkasin, 
Aga here it is.

Nüüd on ees ootamas Inglismaa, 
See suur-suur haige unistus.
Noh, possibly letaalne kaa, 
Arvestades masse, mis seal ringi liiguvad
Ja kahte väikest meid, kes me asjast muhvigi ei jaga :D
Ma loodan, et ma päris ära ei sure
ja et ma näen kõiki neid, keda on vaja näha!
Mm, link teile siia ilastamiseks:

http://uk.sonispherefestivals.com/line-up/

Jah, see on tõesti nii äge :)
Ja noh, enne seda võiks ühe hiinaka-õhtu teha, 
Mul on päris mitu huvitavat netist leitud
Nuudlite retsepti, mida võiks proovida :D
Ja ujuda tahaks
Ja juulis, 24-25 ntx, 
Väike road trip mööda eestit?
Telgiks kusagil Pärnus või ma ei tea, 
Sõidaks ringi, vaataks huviväärsusi...
Oiii, mulle meeldivad sellised asjad!

Palun öelge mulle, et me teeme seda!
Savi majanduslangsest ja rahapuudusest!
Ausalt, lihtsalt lähme ja teeme ja ongi.
See oleks super, väga hea lahkumispidu!

Ja miskit veel.
Ikkagi üks hullemaid/lahedamaid/suuremaid üritusi, 
Kuhu mu jalg arvatavasti iial satub :)

No comments: