Jun 27, 2010

Good, better, best

Eile oli mõnus rahulik õhtu.
Kõigepealt väike soolaleivakas Mässi juures,
Väike seltskond ja vestlusring...
Siis tüdrukud Lokaali ja ise Kärasse.
Väga vaikne ja tühi oli, kui kohale jõudsin, 
Plaan alguses ehk tunnike olla ja siis koju.
Ivari ja Märt olid puldis, 
Ma sain kohe alguses käpa sisse 
Ja kõiki neid hädi-häid lugusid, 
Mis õhtu sisse juhatasid.
Kriss saabus hiljem ka sinna, 
Mõnus oli.
Kuidagi juhtus, et me tulime alles poole kolme ajal ära :)

Tegelikult olen ma viimasel ajal
Pidevalt kusagil millegi kallal ametis
Ja uneaega kipub väheks jääma.
Päeval ma ainult magaksin ja kui pimedaks läheb, 
Siis elu alles algab :D
Natuke off graafik,
Sellega peaks midagi ette võtma tegelt.


Kohutavalt ilus suvi on alanud!
Võtke minust eeskuju,
Tooge miniseelikud kapist välja, plikad, 
Ja suva neist lubivalgetest jalgadest
Ja sajast lisakilost! :D
See on, muide, esimene suvi üle 18 aasta mul, 
Kus ma miniga avalikes kohtades liigun :D
Hehh, practically the first :)
 

No comments: