Apr 14, 2010

You just get me...

...Like I've never been gotten before.

♥ ♥ ♥

Hullumeelne täiesti, 
Millise suurepärase unevõla ma olen suutnud
Endale selle nädalaga hankida.
Juba umbes kolmas päev möödub täielikus udus.
Lihtsalt millelegi ei saa pihta 
Ja pidevalt tahaks lihtsalt molutada kusagil
Ja kaugusse vahtida.

♥ ♥ ♥

Aga ühte ma ütlen.
Hetkel ei taha ma grammigi tempos järele anda.
See nädal, kus ma olen kodus ainult kümne minuti kaupa olnud, 
On olnud selline puhkus ja selline...
Rrrhhh.
Ma lihtsalt ei taha hetkel üldse maha rahuneda
Ja tagasi tulla.
Tahaks mingist inertsist veel minna ja minna ja minna..
Ja ma olen muide selline inimene, 
Kes muidu üldse ei salli külas olemist
Ja võõras kohas magamist...
Ja praegu on see kõik väga perfect lihtsalt.
Must keep going.

No comments: