Apr 19, 2010

Terve see kreisi viikend lühidalt kokku...

Kõik algas reedega juba.
See oli wild, väga-väga wild!
Tööl oli ikka päris hull päev, 
Ema suutis mu tuju veel lõpuks täiesti ära nullida
Ja lõpuks olin ma lihtsalt tohutult väsinud ka.
Aga väike peatus Foxy juures, 
Tassike kuuma teed ja läks lahti:


Kädi tema juurest kell kuus.
Ivari tema juurest kell kuus kümme.
Andres tema juurest veerand seitse.
Turukaups, Brigitta bussijaamast, 
Kõik tegid poetuuri
Ja liikuma me hakksimegi.
Korralikult pause sai teha, 
Ilm oli supernunnu, 
Tartusse jõudsime ilusti
Ja ma suutsin seekord 
Oma auto ühte tükki jätta Leeni maja ees :D


Leeni juures lagunes seltskond ajutiselt laiali, 
Ivari ja Kädi läksid linna peale laiama, 
Andres ja Brigitta sugulastele külla :D
Meie Leeniga jäime lobisema ja suppi sööma.
Päris hea supp oli, kuigi vedelikku selles suurt ei olnud :P
Hiljem töllasime rahvale järele, 
Saime Kädi ja Ivari Piros kätte, 
Ma tutvusin paari uue inimesega, 
Kelle nimesi ma enam ei mäleta...
Hullult tore oli lihtsalt passida, 
Õlut luristada ja lolli juttu ajada...
Ilm oli lihtsalt supermõnus, 
Ainus, mis meid piiras, oli kohustus
Järgmisel päeval vara liikuma hakata.
Seega jalutasime Ivari ja Leeniga kella24 paiku
Mäkist läbi, sõime bussijaama pingil istudes friikaid, 
Siis Leeni juurde, kus Andres ja Gita juba ootasid.
Magamiskohtade jagamisega oli tohutu jama, 
Aga seegi lahenes.
Kädi jõudis kohale millaski öösel,
Heitis nagu kutsu meie voodi ette
(kus me millegipärast olime jälle Ivari ja Leeniga kolmekesi, 
Kuigi ruumi oleks olnud mujalgi, 
Mis värk sellega õieti on??!)
Ja napid kuus tundi und...


♥ ♥ ♥


Laupäev algas liiga vara.
Ja ma olin liiga väsinud.
Õnneks olin eelmisel õhtul tubli
Ja suutsin pohmakat vältida :)
Lõpuks suutsime end kella kümne ajal
Majast välja vedada ja suuna Lõunakeskusele võtta.
Poest igast head ja paremat, 
Parklas oli kari huvitavaid loomi, 
Neid sai piilutud ja imetletud :)
Pilte tegime...
Ja siis hakkasime vaikselt Riia suunas liikuma.
Või noh, esialgu Pärnu suunas ja sealt siis...
Teel sai palju pause ja pilte ja nalja...
Viljandis saime isegi esimese grupildi
Tänu ühele väga sobivalt asetsevale prügikastile :D
Pärnusse sisse poleks pidanud minemagi, 
Aga kui ma mainisin sealseid kuulsaid sõõrikuid, 
Siis me lihtsalt pidime selle ringi tegema :D
Vahepeal sai meie gäng omale nime A-Rühm,
Mina kui sõidukiomanik olen B.A.
Kädi Hannibal, Leeni Murdock ja Ivari Face.
Ja Hannibal komandeeriski meid kõiki sõõrikujahile :)
Saime oma toidupoolise kätte, 
Leeni suutis isegi ühe piinliku momendi meile tekitada, 
Kui tervele baarile oma tellimuse pröökas :D:D
Pärnust edasi piirile ja sealt otse hullarisse :D
Need rätlased, ma ütlen, see oli hullllll :D
Kaherealisest teest neljarealine teha pole mingi probleem :D
Maanteel sai veel hulga nalja ja värki, 
Aga Riias läksid asjad ikka juba ohtlikuks...
Üks pulmaauto pidi meile tagant sisse sõitma.
Minu närvid päästis Hansabuss, 
Mille sabas oli superhea Arenale sõita.
Polnud kohe probleemigi.
Parklas oli meil paar tundi vaba aega,
Jõudsime teistega vennastuda, 
Peldikut otsida ja niisama vegeteerida.
Kui juba sissetrügimiseks läks, 
Siis see oli valulik ja foobiline tegevus :D
No ikka normaalselt suruti (s/t/r)ibid kopsu...
Õnneks jäime ellu ja saime esirittagi.
Kontsert oli ülim, ülim, ülim!
Ma ei hakka siin detailselt kirjeldama, 
läheks kohutavalt pikale, 
Aga jahh, skoorisin medika, laest langevad pallid olid üllatus, 
Fox sai ühe, mis oli ta enda suurune ja sai ka medika...
Ma olin pidevalt mingite superfännide läheduses
Ja mu pekk klopiti ikka konkreetselt vahule :D
Kädi oli natuke üliemotsionaalne peale seda kogemust
Ja suutis omale mingeid kehavigastusi ka hankida, 
Aga õnneks läks tal ajapikku paremaks.
Linnast saime taas välja Hansabussi tagumikus,
Mis säästis kahtlemata suure osa mu närvirakke.
Päris karvane ja terav tunne oli selleks ajaks, 
Kui linn selja taha jäi.
Ja siis piir. Oooooojeeeeeee, 
Kus see oli ilus üllatus öösel kell pool kolm.
Normaalne kahekümneautoline järjekord.
Meil kulus kolmveerand tundi, et sealt läbi pääseda.
Käisime Pärnus, energiajoogi varude taastamine
Ja suund Rakverre.
Kodus olime hommikul kell kuus.
Ikka tõeline suutlikkuseproov :)


♥ ♥ ♥


Kui ma kell seitse lõpuks voodisse vajusin, 
Magasin nagu nott, kuni kell 12 ajal helises.
Pea kraani alla, kuigi süda oli magamatusest paha, 
Hambad puhtaks, kruus musta kohvi, 
Mõned telefonikõned ja kell üks olin linnas.
Leeni, Ivari, Pille ja Kender.
Põhjakeskuses poetuur, Statist kütus
ja napilt enne kahte startisime Tallinna.
Saku Suurhalli ette saime vahejuhtumiteta
Kella nelja ringis.
Jälle kämpimine autos, Leeni maalis plakatit, 
Mille ülesanne oli talle Lrsi pühalikku tähelepanu tõmmata
Ja meie pakkumised jäid tähelepanuta.
(No kammoon, mis tõmbaks paremini Metallica tähelepanu, 
Kui plakat kirjaga: "Wut the FUCK did you do with Dave??")
Kell kuus oli auto igatahes tühi ja vaikne ja mina sain magama jääda.
Mõnus uni oli, tõesti...
Auto oli vahepeal küll tohutult külm
Ja ma olin kusagilt köha hankinud, 
Aga ikkagi.
Ja mingil hetkel saabusid nad tagasi.
Leeni sai tänu oma tööle ja vaevale 
Tõepoolest Larsilt trummipulga (ja tatti näkku! :D)
Ja Ivari sai tä'nu Leenile Metallica palli
Ja nad kõik olid kuidagi räsitud ja väsinud :)
Aga tänk gaad, peale Leeni väikese närvidemängu
Siiski üldiselt õnnelikud ja lahedad :)
Tundub, et peale nii võimsat kogemust
Lihtsalt ON loomulik, et närvid natuke võdisevad :)
Tagasitee möödus suurelt jaolt kontserti lahates.
Hea oli neid kuulata.
Tähendab, mu unetu nädalavahetus tasus end ära :)
Raske küll, aga vattahell :D


♥ ♥ ♥


Ja seoses pühapäeva õhtuga...
Ma mõistsin, et vähe on mulle hingeliselt häirivamaid asju, 
Kui nuttev Leeni.
Siis sain ma reaalselt aru meestest, 
Kelle suhtumine on: ma teen kõik, mis sa tahad, ära ainult nuta!
Ma ei osanud kohe mitte midagi teha
Ja olin meeletult kergendatud, 
Kui see mööda sai.
Kuidagi väga heart wrenching või nii...
Raske taluda.


♥ ♥ ♥


Aga hoolimata hullumeelsusest
Ja emotsionaalsest Ameerika raudteest
Oli see üks lahedamaid, 
Meeldejäävamaid ja võimsamaid nädalavahetusi.
See oli tõesti NII hea.
Ja minu ümber olid kõik kõige paremad inimesed.
Ma olen ikka nii LUCKY, et...
It couldn't get any better :)







No comments: