Apr 7, 2010

My neat little day aka Palju õnne, Ivari!

Eilne õhtu oli rad.*
Tõeliselt mõnus.
Käisime Krissiga poes, 
Chillisime Vallikal, 
Lobisesime Ivari ja Kenderiga, 
Nägime Zakut ja Vihulat...
Kahju oli isegi, et ma nii vara koju pidin minema, 
Aga lubasin täna Zaku kella seitsmeks Tallinna toimetada.

♥ ♥ ♥

Et siis... Äratus 04.40...
Ja siis linna, poisid peale
(Vihula tuli puhtsast hingeheadusest kaasa, 
Et mind tagasisõidu ajal üleval hoida
Ja magas siis terve tee :D)
Nad on nunnud ikka, tegelt ka.
Ja sellel sõidul mul lõpuks koitis:
Enamus mehi ongi magades kõige nummimad :D
Kuigi vahepeal tekkis küll tunne, 
Et kui keegi kohe tikke laugude vahele ei pane mulle, siis... :D
Aga ta nägi nii karupojalik välja, 
Et ma ei suutnud teda togida, 
Et ta mind ärkvel hoiaks :)
Oleks päris ära kulunud need Ivari ja Kender 
Oma lõpmatu ibaga :)

♥ ♥ ♥

Enne üheksat jõudsin tagasi juba,
Aga mida pole, see on uni.
No sleep here.
Ja siis ma lugesin tugevalt Tommylandi, 
Mis on tugevalt sõltuvust tekitav raamat
Ja istun nüüd siin, viinerid ja kohv nina ees...
Ma sügavalt loodan, et ma tööl ära ei vaju :D


♥ ♥ ♥


Ja natuke siis sellest raamatust ka.
Tommy Lee biograafia siis.
Mu uusim varandus.
Algab kohe pihta Tommy ja ta riista dialoogiga
Ja läheb edasi ainult paremaks.
Sisaldab tema armunippe ja mida kõike :D
Naerda saab ohtralt ja ma ütlen ausalt:
Kui sul vähegi huumorimeelt on, 
Siis lõpetad sa selle raamatu väga hea arvamusega Tommy Leest.
Takes some balls to be so damn upfront...
Praegusel hetkel jälle selline asi, 
Mis lihtsalt teeb tuju heaks.
Järgmisena ootab riiulil juba järge
Michael J. Foxi "Always Looking Up", 
Mis peaks ka suht silmiavav olema...
Ootame, näeme :)

* Sõna rad on ka pärit Tommylandist
   Ja peaks Tommy Lee ettekujutuse järgi
   Tähendama lahe, äge, viimasepeal...
   Ja jahh, kui te tahate täpsed olla,
   Siis peamiselt short for radical.
   Mulle meeldib selle kõla lihtsalt :)

No comments: