Apr 24, 2010

Ma tean, milline ma olen, isegi kui ma ei tea, KES ma olen.

Kes teist tegelikult teab, kes ma olen?
Vahel ma arvan, et tõelist mind polegi olemas.
Mina on üks väga voolav kontseptsioon.
Ma olen antud hetkel ja antud inimestele see, 
Keda ma usun et nad näha tahavad.
Ma olen see, kes vaja.
Ja kes ma TÕELISELT olen, 
Seda ei mäleta ma enam isegi.

Ma jagan inimestele tükke ja kilde, 
Segatuna suure osa näitemänguga.
Ma ei saa endale lubada kellegi kaotamist, 
Seega olen ma paljuks valmis, 
Ma olen ise päris palju, 
Et kõik võimalused säilitada.
Andke vaid vihje, ma suudan suurepäraselt olla teile
Ema ja tütar, preester ja kuriteopartner, '
Kloun ja õpetaja, psühholoog ja kaassõltlane.
Ma olen korraga nii paljut, 
Et olen täiesti kaotanud selle, 
Kes ma võiksin olla, peaksin olema.

Igaüks valetab.
Kompromissitult.
Pole olemas patoloogiliselt ausaid inimesi.
Küsimus on vaid vale kaalus.
Kas sa valetad väikeste asjade kohta?
Kas sa valetad, et midagi paremaks muuta?
Kas sa valetad, et karistusest pääseda?
Et pääseda loengutest ja hukkamõistust?
kas sa valetad ainult faktide kohta?
Või valetad sa tervele maailmale selle kohta, 
Kes sa oled? Mida sa tegelikult tahad?
Igaüks valetab.
Asi on lihtsalt vale kaalus.


Ja ma olen loobunud enda pärast muretsemast.
Võib-olla ma peangi selline olema.
Muutuv.
Võib-olla on kogu minu eksistentsi mõte
Olla meelepärane võimalikult paljudele.
Vabandust, olla SÕBER võimalikult paljudele.
Võib-olla ma ei peakski nii väga muretsema
Selle ühe definitsiooni pärast, 
Sest seda pole olemas.
Ja võib-olla on see, kes ma olen, 
Hoopis seotud pakendi, mitte sisuga.
Keha mul ju on, kõik need isiksused on kuhugi seotud, 
Seega... Ma olen olemas, ma liigun, ma hingan, 
Ma olen mina, ja mina vaatab mulle peeglist vastu.
End of story.


Ükski hea pole LIIGA hea.
Aga tegelikult on tõsi ka see, 
Et inimeste puhul pole ükski halb LIIGA halb.
Keegi kusagil tahab ja vajab sind nagunii.
Keegi kuskil mõistab.
Ja keegi kuskil tunneb huvi.
Niisiis...
Sa ei saa olla liiga äärmuslik.
Asi on vaid taustsüsteemis.
Nunnakloostrist prostituut hingerahu ja õnne ei leia.
Nii et asi polegi niivõrd enda leidmises, 
Kui teiste leidmises.

No comments: