Apr 10, 2010

Making your mind up...

Uskumatu, kui vihaseks võib saada,
Kui sa oled tõeliselt arvestanud,
Et inimesed oma lubadusi täidavad
Ja nad siis su konkreetselt üle parda viskavad.
Aitäh.
Nii palju siis neist messidest ja kinnitustest ja värkidest.
Ja millest mina elan, sõidan, hingan?
Ma lihtsalt ei saa aru.'
Milleks üldse vaeva näha?
Väike pettumus.

* * *

Aga samas...
Nojah, masu.
Lihtsalt närvi ajab,
Kui mul on meeletult vaja kütust,
Meeletult vaja millestki elada...
Ja ma olen tõesti mingite summadega arvestanud
Ja siis... Njah.
Ja ma olen ääretult kehv küsija.
Ääretult kehv etteheitja.
Ma vihastan ja solvun ja valutan
Täielikus vaikuses.
Ma lihtsalt ei suuda end kuuldavaks teha.

* * *

Ja aprill lihtsalt pole minu kuu.
Mul on psüühiliselt kõik asjad lihtsalt
Nii paigast ära.
Ja seega, ma teen kõik endast sõltuva,
Et end ka füüsiliselt halvasti tunda.
Sest nii tunnen ma end paremini.
Kui see üldse mingit loogikat teeb hetkel.
Mida sitemini ma end füüsiliselt  tunnen,
Seda paremini ma end tunnen.
Hetkel igatahes on nii.

* * *

Ja tegelikult, kui ma kaineks saan,
Siis on kõik jälle korras.
Aga hetkel tahaks lihtsalt...
Minema.
Lihtsalt ära.
Ja et keegi võtaks need mõtted mu peast'
Ja laseks mul jälle normaalseks saada.

No comments: