Apr 20, 2010

Life jacket... Life jacket's under your seat!

Ja tänaseks olen ma suutnud nii palju kosuda,
Et uni päris ära tappa enam ei taha :)
Kapsauss läks remonti hommikul
Ja loota on, et homseks saan ta tagasi.
Et siis reedel Tartusse kimada temaga,
Kuna Sinful Jester astub Heavenis lavale
Ja vajab oma bändibussi ja selle juhi teeneid :D
No ja siis olen ma nende fotograaf ka veel mudugi.

Vahel, oma erilistel egohetkedel
Tunnen ma määratut uhkust selle üle,
Et ma olen peaaegu alati tahtnud ja viitsinud
Oma nunnukaga tripata.
Et mingil määral olen ma nagu vastutav selle eest,
Et meil hetkel nii ühtne gäng on :)
No need on mu ego-hetked, vahel neid ikka juhtub:D

Aga üldiselt, jeh,
Lahe on road-trippida,
Lahe on lollusi teha ja lihtsalt...
Ma ei niuksu tähelepanu järgi,
Aga hullult lahe on end lihtsalt vabaks lasta,
Olla nii loll ja rõve ja idiootlik ja mehelik ja haige,
Kui hing ihaldab ja tunda, et keegi ei judge'i.
Ja sellepärast ma võibla olen hullem ka :D
Aga jahh. Olen omale võtnud raske ja kohustava ülesande
Mis samas on suuremalt jaolt väga rewarding :)

Ja veel...
Veel seda, et ilmad on ilusad
Ja hoolimata oma kompulsiivsest vingumisest
Olen ma pärisväga õnnelik :)
Kevad, kevad, kevad...
Ja palju muusikat.
It's too easy to be happy :)

P.S. Ja ma lihtsalt PEAN seda ütlema:
      Ott Leplandi lool "Läbi öise Tallinna"
      On arvatavasti maailma piinlikeim
      Lüürika EVER. Nagu mida paganat?? :D:D
      Kas ta julgeb seda laivis esitada ka w?
      Vaene laps, mida nad teda ikka tegema panevad...

No comments: