Apr 21, 2010

It's better to burn out, than to fade away...

Kõik algas sellest:





















Üks kõige masendavamaid, 
Kummalisemaid, haigemaid...
Üks kõige tumedamaid ja pimedamaid
Elusid, millesse ma süüvinud olen.
Koos temaga on ka sellest raamatust
Saanud mingi skisofreeniline, hullumeelne, 
Vastuoluline ja kummaline maailm.
Loed, oled lummatud ja samas...
Ma ei tea, ma elasin sinna ikka väga sisse, 
Lõpuks ei saanud enam ise ka aru, 
Kas mul on deprekas, mida see teos süvendab, 
Või tekkis mul deprekas selle teose tõttu.
Kreisi.
Aga samas...
Palju asju käis närvidele.
Ma ei oskagi välja tuua siin, 
Aga eks asi ole lõppeks selles, 
Et Kurti lugu on üks neist, 
Mida saab ainult kildudest kokku panna, 
Igaühel on oma tõde ja vaatepunkt...
Arvata on, et päris õiget ja tõelist asja
Ei saa me kunagi.
Aga ma usun, et see tuli tõele neetult lähedale :)

♥ ♥ ♥

Ja ma leidsin, 
Et minu puhul mängib muusika juures
See isiklik plaan tohutut rolli.
Ma süüvin kellegi eluloosse, 
Sealt liigun edasi nende muusikasse
Ja see lihtsalt hakkab mulle meeldima
Ja läheb hinge, sest ma suudan seda seostada, 
Ma tean, kust see on tulnud, ma tean tausta...
Ja hoolimata sellest, 
Et ma pole kunagi seda stiili fännanud, 
Et ma pole kunagi ühtki laulu kuulanud, 
Peale raamatu lugemist kuulan ma tavaliselt
Läbi terve diskograafia ja see istub mulle.
Ja siis ma ei saa sellest enam lahti :)

♥ ♥ ♥

Hetkel mängib mul taustaks
Nirvana Unplugged.
Ja see on kummalisel kombel väga hea.
Kummalisel kombel.
Sest Nirvana pole tegelt kunagi päris
My cup of tea olnud.
Aga The Man Who Sold The World
Nende unplugged esituses on üks paremaid asju
Üle pika aja, mis mu kõrva on paitanud :)


♥ ♥ ♥


Ja kui mulle ÜKS asi närvidele käib seoses tema eluga...
Siis on see fännide jutt sellest, 
Et ta poleks end nii tapnud, nagu ta seda tegi
Oma tütre pärast.
Oh, please!
Mees oli krooniliselt depressiivne, 
Täielikult screwed up...
Ja selles seisus võib igaüks ja igat moodi end ära tappa.
Ime, et ta nii kauagi vastu pidas.
Ja kui inimesed enne enesetappu teistele mõtleksid, 
Siis selliseid asju ei juhtukski.
Ja inimesed ei laseks end sel juhul IIALGI
Maha omaenda kodu köögis oma laste silme all.
Never.
But it does happen.
Nii et ärge petke ennast.
Elu on, mis ta on.


No comments: