Apr 13, 2010

This and that and others

No vahel ma ikka vaatan küll
Enda ümber ringi ja mõtlen,
Kuidas mul nii vedanud on.
Eluga. Inimestega.
Nad on mul kõik nii pagana toredad ju :)

Passisime niisama, ajasime iba,
Tegime süüa (varsti peaks toiduklubi blogi ka avama vist!)
Alati on kuidagi mõnus ja chill...
Tahaks rohkem sellist aega,
Kus kellelgi pole kuhugi kiiret,
Kus on pleiss ja võimalus...
Mulle lihtsalt tohutult meeldib selline lihtne olemine.
Kõige paremad mälestused on sellistest õhtutest.

Ma siin just mõtlesin, et okei...
See nädal tuleb pingeline,
Ma ei ela kodus üldse,
Pidevalt lennus (änd boi, is dät kuuuul!!!)
Nv tuleb Tartus ja Riias ja Tallinnas,
Aga järgmisel laupäeval,
Peale seda, kui ma olen end riigikirjandist läbi närinud,
Võiks Võsule O-sse minna.
Tantsiks, mängiks hullu...
Tahaks mingit korralikku väljendit oma energiale.
Kevad ju ja värgid.
Tahan lihtsalt kõike kõige paremat enda ümber hetkel.
Kõik on hästi.

No comments: