Nov 17, 2009

Woah...

Mul oli terve piibel valmis mõeldud, 
Mis ma siia kirja tahtsin panna.
Nüüd on see kõik edukalt unustatud.


♥ ♥ ♥


Slashi raamat on kainda see praegu, 
Millega ma oma ajakest täidan.
Päris kobe ka.
Ja paneb tõsiselt mõtlema, kas tasub lapsi saada :D
Ses mõttes, et okei, temast võib tulla meeletu geenius, 
Aga nooooo...
Khm. :D
Päris keeruline on geeniust kasvatada, ma tahan öelda :)


♥ ♥ ♥


Ja nüüd ma ei mäletagi enam, mida ma siia kirjutama pidin.
Või tegelikult mäletan, aga veel ei suuda.
Sest ma pole veel päris valmis ühe suhte kilde avalikkusse tooma.
Nagu oleks terve elu imetlenud mingit hindamatut vaasi
Ja nüüd, kui kõik on seda näinud ja armastama hakanud, 
Seisan ma süüdlasliku näoga keset kilde.
Ma loodan, et asi pole nii hull, aga...
Ma ei oska mitte midagi teha, 
Ma ei suuda isegi otsustada, kuidas reageerida.
Lähen vooluga kaasa.
Eks elu näitab.

No comments: