Nov 22, 2009

Revolver ja Rockvere :D

Oiiiiiiii, ma olen täna niiiiiii surnud :D
Täitsa õudukas...
Aga kõik oli seda täiega väärt.

♥ ♥ ♥

Hoolimata reedesest lubadustest hoida kogu oma energia
Laupäevaseks Revolveri laiviks, 
Sain magama kell viis laupäeva hommikul. 
Not a good start for things.

♥ ♥ ♥


Ärkasin Sellel Oodatud Päeval kell 14.00
Siis tarbisin kolm kruusi kohvi
Ja tegin ühe normaalse saunaringi.
Vot see tegi minust inimese jälle.
Pool neli avastasin, et Andres oli vahepeal helistanud.
Sain teada, et mind oodatakse kella neljaks KK-sse juba, 
Sest mingi mikri statiiv oli minu kätte jäänud.
Noh, suht minutipealt saabusin, 
Kõik külmetasid ukse taga alles,
Kõigil oli pohmakas :D
Ma olin ühesõnaga kõige ilusam isik kambas :D
Lõpuks, peale pikka külmumist lasti meid sisse
Ja ma sain nautida vaatepilti, kuidas mehed raskeid asju tassivad.
Oi, mulle meeldib raske töö... 
Kui ma saan seda kõrvalt vaadata :P


♥ ♥ ♥


Mul oli see au ja rõõm terve sound checki ajal esireas istuda
Ja koolat luristada. No... Ma ei saa, nad on nii head ikka :D
Ja kell oli sel ajal alles pool kuus või midagi
Ja ma juba mõtlesin, kuidas ma laivi küll ära suudan oodata.
Lonkisin mööda KK-d ringi kuni kella 18:50-ni, 
Siis läksin Leenile järgi, käisime Bamboos söömas, 
See kulus täiega ära...
Just enne, kui KK-sse hakkasime jõudma, 
Helistas Andres. Oli üht teenet vaja.
Sellega tegelesin järgmise pool tundi.
Siis käisime Maarjal järel veel, ostsime Andresele viski kõrvale koola
Ja läksime Kärasse tagasi.
Selleks ajaks hakkas rahvas juba kogunema, 
Aga veel ei olnud aru saada, kuidas läheb, kas maja tuleb täis või ei :D
Vahepeal käisime Märdi ja Mariiga Kädile viinamarju viimas.
Kell kümme öösel :D
Meie Cat on ikka natuke imelik :D Sorri.

♥ ♥ ♥


Siia vahele ma mainiks seda veel, 
Kuidas ma proovisin, kas Ivari nahktagi on päris nahast või ei.
See oli väga meeleolukas...
Kuna ta ise seda ei teadnud, 
Siis panime ta tagi tuleproovile.
Sõna otseses mõttes :D
Ja sellesse sulas selle proovi käigus väike auk :D
Ei olnud päris nahk.
Ma loodan, et tal nüüd väga külm pole :D



♥ ♥ ♥


Ma kihutan siit kohe edasi kella üheteistkümne juurde, 
Kui Silverstique peale läks.
Jumala normaalselt oli rahvast nii väikse koha kohta.
Bändi kohta ma kuulsin täitsa vastakaid arvamusi.
Kelle arust päris mõttetu, kellele ülimeeldis.
Ma jäin sinna kahe vahele.
Ega nad nüüd jubedad ka polnud, 
Lihtsalt... Ma ei tea, midagi jäi nagu puudu või...
Mõned ikka tantsisid kaa ja lavaesine tühi polnud igatahes.


♥ ♥ ♥


Andres käis iga veerand tunni tagant meile Revolveri-tüüpide
Tegemisi raporteerimas. Mis oli temast omal moel kena, 
Aga no pole väga rõõmus teada, et just on kusagil
Meeste peldikus olnud mingi geniaalne unplugged ja meid ei kutsutud :D
Aga ta ise oli õnnelik nagu väike laps, kuidas sa kibestud ta peale :D


Kell 00:00 nad siis lõpuks tulid. Ja see oli äge. Väga äge.
Ma pean ütlema, et Kära Kants näitas end heast küljest.
Kõik olid hullud ja lahedad ja lärmakad ja huvitatud...
Ma tegin umbes tonni pilte ja ühe väga kehva kvaliteediga video, 
Sest see, kuidas kutid vahepeal rivimoshi tegid, 
Ei jäänud pildilt hästi aru saada. 
Isegi... Mitu laulu tuli tuttav ette, vahepeal röökisin kaasa ka.
Ootamatult kiiresti sai kõik läbi, 
See on ainus, mille üle ma oma asjatundmatu peakesega kurta oskan.


♥ ♥ ♥


Pildid tulid päris ägedad, ma olen väga rahul. 
Jälle midagi, mida välja lasta ja albumisse kleepida.
Ja siis, kui me tüdrukutega lahkuma hakkasime, 
Tuli Andres rääkima, et tal on transporti vaja.
Kui ma oleks ette teadnud, millised probleemid tekivad, 
Ma oleks pikemalt mõelnud.
Viisin plikad koju ja läksin Kantsi tagasi.
Kõik tegelesid millegagi, mulle üldse passimine ei istu.
Ja siis Viki, see tore-tore poiss, 
Korjas mu Kära eest üles, tegi mul tuju paremaks
Ja me käisime Näpi Statoilis jooki ostmas.
Energiajooki siis :P
Vähemalt oli mul eesmärk jälle vahepeal.
Suht kena temast, et ta tähelepanu pööras :)


♥ ♥ ♥


Kella kahe ajal saime lõpuks liikuma enamvähem.
Ma ei teagi, mis segadus neil seal vahepeal oli, 
Ma tarbisin auto juures koolat koguaeg :D
Aga vist jäi kohti puudu ja inimesi maha...
Ühesõnaga, minu auto pakiti täis vendi Trumane
Ja kaht düüdi, kelle nimedega mul on halvad lood...
Üks neist, ma julgen pakkuda, oli Linnar...
Sorri, mul näod on meeles, aga nimed mitte, 
Mul on selline... kiiks :D


♥ ♥ ♥


Kuna mina ei teadnud üldse, kuhu me läksime
Ja seltskond oli heas tujus ja/või magas, 
Siis suutsime me paarikümne kiltsase otsa 
Sõita neljakümne kiltsaseks. 
Ma suutsin natuke aega pahane olla isegi.
Uskumatu, et... Aaahhh, mehed noh :D
Kui meie kohale jõudsime, olid kõik juba sööma hakanud.
Ma võtan omale selle vabaduse ja õiguse
Kogu seda hullumaja ainult üldjoontes kirjeldada,
Üksikasjalik läheks liiga pikaks ja poleks vist väga vajalik ka.



Ühesõnaga: nad on selline... Tohutult ühtne ja hull kamp, 
Tõesti nagu mingi suur kreisi famiilia,
Täiesti selline tunne tekkis, kui ma seal laua taga istusin.
Nagu sissetungija või midagi :D
Ja siis ma üritasin hästi tahaplaanile hoida, 
Et vähem segada.
Aga hästi-hästi lahe. Tõesti.
Need jutud ja naljad ja see omavaheline tögamine ja :D
Ma pole elus vist nii räigelt naernud, 
Et pisarad jooksevad, kõhulihas valutab ja hingata on raske.

Hehheee.



♥ ♥ ♥


Kella kuueks olid vennad end normaalseteks köögiviljadeks joonud
Ja Märt nägi hallukaid juba, kui me ära liikuma hakkasime.
Meist jäi kogu äksion veel käima, 
Kuigi oli mõnevõrra hõrenenud.
Kell seitse oma voodis ja uni tuli hetkega.
Suhteliselt unustamatu päev ja öö ja hommik :D


♥ ♥ ♥


Nagu ma aru sain, käib juba praegu lobitöö, 
Et Revolver kevadel Rakverre tagasi jõuaks.
Ma olen täitsa nõus.
Sellest saaks vist veel kolm korda segasem möll
Ja see oleks veel kolm korda parem, kui võimalik on :D
Üli-üli-üli äge.
Isegi kui ma räägin seda täiesti erapoolikust vaatepunktist :P



 
 



No comments: