Nov 14, 2009

Mulle meeldib...

... Kui ma saabun KK-sse tundega, 
Et mind on oodatud ja igatsetud.
... Kui kõigil on hea tuju, isegi kui see on
Alkost tingitud.
... Et sõprus annab mulle hea õigustuse 
Teisi piiramatrult telefoniteel terroriseerida ja kontrollida :D
... Et nad tulevad minuga ilma kutsumata.
Eeee.. Teatud piirideni :D
... Et meil on alati lõbus. Kuni viimane veel püsti püsib :D
... Et ma võin neid piiramatult kallistada ja vägistada, 
Kui tahan. Seda mul polegi enne olnud :D
... See meeletu kogus filme, mis me koos ära oleme vaadanud.
... Et mul on mu tüdrukud, kellega naistekaid teha ja mukkida :D
... Mulle MEELDIB, et mul on põhjus õhtuti end kodust välja vedada.

... Ja kõige rohkem meeldib mulle...


Mulle meeldib üle kõige, et ma tõesti tunnen praegu, 
Nagu oleks mul suur, metsik, rõve, haige, meeletu ja lärmakas gäng
Oma Inimesi.
Sest te olete kõik nii-nii kallid.

No comments: