Nov 25, 2009

Vahekokkuvõte.

Welcome to the Jungle on hetke totaalne teemakas.
Lihtsalt igal hetkel kuulaks seda, 
Miski täiega klikib.

♥ ♥ ♥

Ja veel.
Nüüd on kindel, detsembris lähen minema.
Nädalaks, pühade vahel.
Ja olen omaette ja saan mõned asjad selgeks
Ja lõpuks midagi kirja ka neist mõtetest, 
Mille mõtlemiseks mul hetkel aega pole.
Oleks väga vaja küll.
Lihtsalt kõigest ja kõigist eemale saada.
Tõestada endale, et ma ei sõltu kellestki
Ja et ma saan üksi hakkama.

♥ ♥ ♥

Mulle meeldib, kui on palju plaane.
Hetkel on vähemalt see tõsi.
Kädi sünna on kohe siinsamas...
Ja siis detsembris tahaks Tartus ühe nv-se veeta
Ja siis pühad ja mu ärasõit, uue aasta pidu...
Ja äkki märtsis ikkagi sinna muusikalile?
Mis rahvas arvab, ma ei tea...
Ja aprillis kontsert, 
Mis tõotab päris lahe tulla, 
Kuigi Leenil on õigus mudugi, 
Ega ma surev fänn pole just :D
Ühesõnaga...
Suht asjatu post, aga aeg jälle edukalt tapetud :D

No comments: