Nov 28, 2009

Ja taaskord muusikast :)

Ma siin viimasel ajal suures osas 
Ainult oma muusikaelamustest jahungi :D

♥ ♥ ♥


Et kõik läks nii siis:


Neljapäeva päeval helistas Andres mulle tööle.
Õnneks oli mul vaba hetk täitsa (viimasel ajal juhtub seda tihti)
Ja ma kuulasin ta mure kohusetundlikult ära.
Et Kid on teda ja Märti reedesele Tapperi konsale listi pannud
Ja nad tahaks minna. Provaidigu mina ilusti auto.
Lubaduse peale, et ma raha pärast muretsema ei pea, 
Olin nõus.
Jutt jäi sellega, et Fox tuleb ka kaasa ja et reedel on minek.


Reede (ehk eilne) hommik algas meil väikeste probleemidega,
Sest ma ärkasin hommikul algava seagripiga.
Saatsin Andresele messi küssaga, kas tasubki minna.
Ta oli meil kehvas tujus ja sealt ka otsus, et kõik jääb ära.
Nojahh siis. Saatsin Foxyle vabandava messi.

Õhtul jõudsin surnuna koju, pea kumises nagu kirikukell.
Vajusin otse voodisse.
Äratus kell kuus õhtul, kui Andres helistas.
Tal oli tuju vahepeal paranenud ja et läheks ikka.
Peale pisukest mõttepausi leidsin, et parem on endal ka
Ja olin nõus.
Helistasin Foxyle. Tal telefon ei vastanud.
Helistasin Kaurile ja sain teada, et Foxyl polegi telefoni enam.
Helistasin Birksile, kes sel hetkel Foxyga koos oli
Ja sain teada, et Fox ei tea minu saadetud messist midagi
ja on täitsa valmis liikuma. 
Rääkige veel raisatud rahast... Terve messi hind korstnasse :D


Kell kaheksa pidime liikuma hakkama, 
Aga ma jäin hiljaks, sest... Noh, ma ei taha sellest rääkida.
Igastahes. Veerand üheksa olid Truman Brothersid mul autos
Ja 20.20 Fox kaa.
Siis Kädi, ta võttis Turuka juurest raha välja.
Viisime Kädi pärast rahasaamist koju tagasi.
Põhjakasse. Fox sai burksi, Trumanid õlut :D
Ja siis LÕPUKS liikumine Tallinna suunas.
Kell oli selleks ajaks kolmveerand kümme.
Nii palju siis minu graafikutest ja plaanidest.


Tallinnas võtsime suuna Kristiinesse,
Istusime natuke aega Kadrini juures
Ja siis Tapperisse edasi.
Mõni minut enne ühtteist jõudsime kohale.
Suht täpselt seega :)
Ei pidanud üldsegi kaua ootama, kui nad juba tulid.
Ma jõudsin vaevu kampsuni seljast rebida, 
Et palav ei hakkaks ja..
Ikka väga lahe. Nagu alati.
Revolver läheb ikka IGA laiviga paremaks.
Koguaeg. 
Mulle meeldib. 

Fox näppis Mihkel Uba tagumikku. :D
See olla olnud liiga suur ahvatlus, et sellele vastu panna :D
Ta oli ikka väga löödud, kui teada sai, 
Et härra Uba on juba abielus ja nii :D
Mina nägin päris mitut bändiliiget PÄRIS lähedalt.
Umbes sama teema, kui Tanel Padar Hagaris kunagi
Kontserdi ajal meie lauale kargas ja kidrasoolot mängis.
Piinlik on kuidagi üles vaadata, 
Kui esimene asi, mis silma jääb on... Khm :D


Lõpuks oli asi täiega seda väärt, et ma end voodist välja vedasin.
Tohutult lahe oli :D


Enivei. Kohe peale laivi liikusime Rakverre tagasi.
Märt tahtis kantsi, Fox Carolasse, 
Mina ja Andres läksime alustuseks Vene tänavale, 
Kus saime kokku Ivari ja Helina-Victoriaga.
Tegin neile TOHUTU teene.
Sellise, mille tegemisest ma eriti vaimustuses polnud.
Niiet olge tänulikud, rahvas! :D
Enivei, peale seda KK-sse tagasi.
Tervitasin kõiki, ostsin koola, luristasin selle rekordajaga ära
Ja koju :D
Jeeahhh. Ma olin suht surnud jälle selleks ajaks.
Pea kumises kahtlaselt ja korraga oli külm ja palav.
Olin no NIIIIIII lähedal hambaharja suhupanemisele, 
Kui Märt helistas.
Helina oli telefoni minu autosse jätnud :D
Ühesõnaga, kampsun ja teksd öösärgile peale ja linna.
Ja siis...
Ma lihtsalt ei suutnud ära tulla :D
Nad olid kõik nii täis ja lõbusad ja nunnud, et... :D
Ühesõnaga, jäin hängima. Öösärgis pmst :D
Käisime Ivari juurest läbi, Revolveri lugusid mälupulgale, 
Siis Seminari, kus ma tutvusin uue inimesega, 
Meil oli väga sisukas vestlus :D

Ja siis istusime Kaupo juures, 
Ajasime lolli juttu.
Märt tantsis nagu mitte keegi, keda ma iial näinud olen :D
Helina naeris nagu... Noh, sellist häält pole maailmas olemas tegelt :D
Andres oli lihtsalt kapsas 
ja Ivaril olid kõige punasemad ja udusemad silmad, 
Mida ma elus näinud olen :D
Koju alles kell viis.
Jei :D
Ja pool kuus olid sistad kodus. Pmst.
Ukse taga enivei. Võtmeta.
Helistasid just siis, kui mul uni oli tulnud.
Läksin öösärgis alla, tegin ukse lahti...
Ja nad polnudki kahekesi :D
Päris kena üllatus...
Ma loodan, et keegi ei näinud midagi... Liiga palju :D
Ühesõnaga, siis sai lõpuks uni tulla :)
Elu on pidu, tõsi see on! :)




No comments: