Oct 21, 2009

Küsime küsimusi

Kuidas asjad küll nii lähevad...
Ühel hetkel on kõik hästi,
Elu on roosamannaline ja siis...
Variseb kõik koost. Nagu kaardimajake.
Ja ei. Ma ei räägi iseendast,
Mul on endiselt kõik väga hästi.
Lihtsalt tekkis üldine küsimus.
Kuidas ikkagi variseb inimese elu niiviisi...
Rusudeks.
Oled õnnelik, sul on kõik-kõik,
Teised vaatavad sulle alt üles, kadestavad...
Sul on raha, armastus, abielu, lapsed...
Ja siis pole enam midagi.
Pole lapsi, pole abielu, pole mõistust...
Ja miski ei tundu paremaks ka minevat,
Lihtsalt keerleb otsejoones alla...

♥ ♥ ♥

Ärge küsige.
Sattusin JuuTuubis Britney filmile.
Tõeline masterpiece.
Aga ikkagi.
Mõtle kui rõõsa ja roosa ja õnnelik ta kunagi oli.
Või suutis vähemalt nii välja paista.
Nüüd pole enam midagi, isegi teesklust mitte.
Kummaline ja kurb ja...
Ja imelik, et ma mingi USA popstaari pärast pead vaevan :D
Aga samas...
Kui lihtne ja kerge on võimalus,
Et sama juhtub minu endaga või kellegi teisega,
Kellegi " tavalisega"...
Hmmh,
Tegelt ma olen kunagi Michael Jacksoni pärast ka nutnud,
Sest ta oli nii üksik ja infantiilne ja leebe
Ja ei andnud oma tegudest endale üldse aru.
Peaks ära lõpetama.

No comments: