Oct 29, 2009

Kapist välja.

Ma tahan maailmalt liiga palju
Ja iseendalt liiga vähe.
Ma tahan oma mõtted peast välja valada,
Nad ära organiseerida, neist aru saada
Ja siis ilusti süsteemselt tagasi panna.
Ma tahan, et asjad oleksid loogilised.
Ma tahan, et...
Ah, pekki.
Ma ei saa aru, mis minus sunnib
Inimesi kohtlema mind nagu väikest last??!
Ma tahan käed aknalauast lahti lasta ja lennata.
Teate, et see oli mu lapsepõlve suurim unistus?
Pimedal tähisel ööl lihtsalt lennata...
Näha lähedalt kõiki tähti, puutuda kuud,
Olla imeliselt vaba ja avastada universumi.
Ja ma tahaksin seda siiani.
Lihtsalt... Lasta lahti ja lennata.
Ja ma oleksin nii üksi ja nii omapäi,
Aga samas... Mul oleks ju kogu universum, eks?
Ma ei taha inimestest sõltuda, aga sõltun siiski.
Ma ei taha haiget saada, aga ma ei suuda loobuda.
Ma ei taha, et mind kontrollitaks, kuid ei suuda öelda ei.
Ma ei taha olla mingi kohutav kontrollifriik, aga...
Ma ei taha olla täielik bitch, aga...
Ja tulebki välja, et ma tahan olla keegi, kes ma pole.
Rääkige veel kahestunud isiksusest.
Muide, vähemalt blogi sain nüüd õigele kontole.
Saab seda koos kõigi teiste guugli produktidega hallata :)

No comments: