Aug 30, 2009

I thought I lost you...

Pekki.
Ma olen ikka liiga ebastabiilse närvisüsteemiga.
Mõned asjad mõjuvad ikka kohe kiiresti ja täpselt.
Ma ei taha eriti täpsustada,
Ütleme nii, et mul on mingid enesehinnanguprobleemid.
Ja seoses madala enesehinnanguga enesehaletsus ka.
Ja ma vajan ebatavaliselt palju mingit nännutamist
Ja positiivset tagasisidet ja värke ja asju.
Ja ma saan ise ka aru, kui nõme see on.
Ma sõltun liiga palju teistest inimestest
Ega oska seda parimagi tahtmise juures muuta.
Mu peas on need mõtted ja need teevad lausa haiget,
Kui korraga mu tähelepanu üritavad haarata.
Ma tahan midagi teha ja neid kuidagi vaigistada,
Aga ma ei oska.
Tahaks, et keegi oleks siin ja hoiaks mu kätt ja kuulaks mu hala.
Tahaks, et keegi helistaks ja annaks endast märku.
tahaks, et keegi kinnitaks, et...
Ah, perse.
Ma sõltun liiga palju teistest inimestest.
Ja ma olen püüdnus seda muuta, aga pole siiani suutnud.
Ma armastan liiga palju liiga kergesti.
Mul on süda mõtlemisest paha.

No comments: