Sep 1, 2009

Mööduv ja jääv ja kõik vahepealne ka.

Nii.
Teie rõõmuks ütlen kohe ära,
Et see depreka-teema,
Mis eelmises postituses nii silmatorkav oli,
On õnnelikult möödas :)
Suutsin isegi ema veinivarudest eemale hoida
Ja käisin hoopis koeraga pikal jalutuskäigul.
Mõjus teraapiliselt küll.
Ja eile hommikul, kui ema oli koju jõudnud,
Oma auto tagaistmelt pool tundi kiluvett küürinud
Ja mina olin kohvi lõpetanud,
Viisime pesukoti teenindusse.
Vaevalt pool tundi läks mööda,
Kui nad juba helistasid,
Et käigukastis oli aint üks polt katki
Ja et paari tunniga on kõik korras.
Ma olin viimati nii õnnelik siis kui...
Eee...
Kui pesukott viimati teenindusest tuli, arvatavasti :D
Ühesõnaga, ma pidin seda õnne kohe jagama
Ja samas leppisin Leeniga kokku ka,
Et õhtul näeme.
Tööpäev oli pmst tühi.
Palju istumist ja ootamist ja passimist.
No igastahes...
Jõudsime õhtul veel autole ka järgi
Ja mu telefoni kohta tuli mess,
Sain selle ka kätte.
Kontaktide mälu on tühi.
Nüüd mul on see käputäis numbreid,
Mis mul peas olid
Ja need vähesed, kellele ma olen helistanud,
Kui telefon remondis oli,
Sest need numbrid olid vanasse salvestatud.
Ja mul ei tule eriti meelde ka,
Kes veel väga oluline kontakt oleks :D
Ühesõnaga, igaksjuhuks võite oma numbrid minu poole loopida :P
Ja siis sain Leeni ja Maarjaga kokku,
Palju teatripargis istumist ja lobisemist,
Mõnna oli.
Pille oli kadunud ja jäi kadunuks
Ja selle üle on mul natuke kurb meel,
Sest ma näen teda isegi nii vähe.
Aga no mõni teine kord siis, I guess...
Ja ühesõnaga...
Täna on palgapäev,
Äkki Bamboo vms
Ja kuidagi tuleb end hellitada ju,
Kui lõpuks üle miljoni aasta raha on :)
Kuu aega minu sünnani :P
Enamvähem :D

No comments: