Sep 29, 2009

Böösdei :D

Mõned minutid peale südaööd tulid õdedelt messid.
Nad on ikka jube-kole-õudselt armsad mul :D
Vastasin miskit läbi une ja keerasin teise külje.
Hommikul Leenilt ja Andreselt ka,
Need mind üles ei ajanud,
Ema oli kuulnud, kui need tulid,
Mina sain need mõnusalt kell kümme kätte :)
Koer sai aru, et mul on böösdei,
Ronis minu juurde padjale ja hingas sügavalt näkku.
Tahtis lakkuda ka, aga ma suutsin selle blokkida,
Kuigi see nõudis natuke rabelemist ja kaklemist
Ja siis me hommikul vara seal maadlesime :D
Ta keel jõudis paar korda paari millimeetri kaugusele mu põsest :D
Siis lõpuks vedisin end üles, pesin pead ja roomasin alla.
Kook oli, salat oli, vorstikesed olid, lilled olid, kink oli.
Kingiks paar sokke ja kahed alukad.
Ma olen Harry Potter!!! :D:D:D
No okei, tegelt oli Maire Aunaste uusim raamat ka,
Aga see oli emal tagamõttega, ta ise loeb seda hetkel :P
Siis sai normaalselt kooki pugitud,
Messidele vastatud, Orkutis õnnesoovid läbi loetud..
Hea tunne on.
Päike ka paistab ja :)
Mäss ja Eret kutsusid õhtul enda juurde.
Et küpsisekook ja värgid ja...
Kõlab nagu plaan, eksju :D
Tore on ikka kord aastas eriline olla :P

1 comment:

Anonymous said...

sa oled ikka rohkem kui kord aastas eriline, Harry! ;D