Sep 27, 2009

Erinevatest...

Reedel oli siis see väike sünna-eelne üllatuspidu,
Mis lõpous enam päris üllatuseks ei jäänudki,
Aga ülilõbus ja lahe ja tore ja armas oli siiski.
Alguses vandusin küll jumalakeeli,
Et klubisse ma ei lähe.
Aga lõpuks sattusin ikka kuidagi sinna :D
Kella kolmeni pmst sai tantsitud ja möllatud,
Sammulugeja näitas õhtu lõpuks 13000 ja midagi.
Tubli!
Kõige eredam hetk oli sünnipäevalaulu ajal,
Kui kõik mind järjest ringi keskele keerutama rebisid.
Oi, ma mõtlesin, et mul on maos tsentrifuug tööle hakanud :D
Hea, et ma ristseliti põrandal ei lõpetanud :D
Aga ikkagi kohutavalt armas, aitäh teile, mu kullakallid!

♥ ♥ ♥

Laupäev algas hilja ja lõppes hilja.
Ette oli teada juba, et õhtul Kantsi.
Aga kusagil seitsme ringis tekkis üks teine idee veel.
Ammused tuttavad kutsusid istuma enda juurde.
No tõesti, aasta aega polnud näinud juba,
Tuli ikka minna.
Et siis enne Kära Tapale veel.
Kella poole üheksaks olime seal,
Hullult armas oli neid näha küll,
Kuigi terve õhtu oli pmst minu monoloog,
Kõik olid väga vaiksed ja tagasihoidlikud :D
Ja Kalvaril on endiselt Leeni südames,
Nagu ma aru sain :)
Nii sweet.
Siis, kui Andres mulle juba kaks korda helistanud oli
Ja asjade käigust ülevaadet andnud,
Sealjuures ka seda, et ma Ukerdajad sajaga maha olin maganud,
Hakkasime liikuma.
Jõudsin Kantsi kuus minutit peale ühtteist.
Seega umbes tund aega plaanitust hiljem.
Aga no kõiki teisi nägin ikka.
Nägemus oli tuntud oma headuses,
Kuigi laulja oli vist unustanud, et neil esinemine on,
Tema olid bändikaaslased küll otse voodist
Ja kammimata peaga lavale vedanud :D
Emerald oli...
Urrrhh :D
Mingi uus lemmik vist.
See Britney-lugu oli üle prahi ja üldse kuidagi hästi kaasakiskuv.
Pro, ootan plaati! :)
Ja no siis Audacious...
Kui Ivari mult küsis, kas ma tahaks neid oma sünnale esinema,
Ma pidin aint kolm minutit mõtlema, enne kui JAHH ütlesin :D
No nad on meeleolukad ju...
Japh, kaks laulu olid tuttavad
Ja isegi kui see pole nende suhtes aus,
Siis mulle meeldis Ivari "Kättemaksu" esitus rohkem :D
See oli üle prahi ikka :D
Eihh, väärt asi,
Absoluutselt ei kahetse, et kohale ilmusin,
igal nurgal oli mõni tuttav nägu,
Ikka kõik ära nähtud ja läbi kallistatud ja...
Mõnus :)
Isegi kui Leeni ja Maarja kumbki kohale ei tulnud,
Millest mul kõige valusamalt kahju oli,
Eriti, sest Leenit ma pole juba nädala näinud
Ja tema suhtes mul on ikka korralik igatsus juba.
Aga siis järgmine nädal, eh? :)

♥ ♥ ♥

Ja lõpuks tänasest kaa.
Istun siin oma külma kohviga, mida ma tegelt eriti ei taha...
Ja lihtsalt...
Kõik on nii über-hästi praegu.
On ju?
Mul on maailma lahedaimad inimesed,
Mul on töö, on kodu, on auto, on reisid...
Mul on väga hea elu lihtsalt.
Ja ma olen rahul.
Ja ma olen enesekindel.
Võimalik, et esimest korda elus olen ma TÕESTI enesekindel.
Kõik on nii hästi, et hirm tuleb peale.
Must auk pole kunagi kaugemal kui paar vale sammu.
Vahel see kummitab mind.
Aga ma ei lähe sinna enam tagasi.
Mitte kunagi ei lähe.
Mitta kunagi ei saa mitte miski mind sinna tagasi saata.
Ja selle üle olen ma tõesti õnnelik.

♥ ♥ ♥

Ja veel.
Järgmisel suvel on Mallorca-plaan.
Et kui on huvitatuid...
Me võtame hea meelega inimesi kampa.
Praeguse seisuga on reisi aeg augustis,
Kuigi juuni on ka veel option vist...
Aga kui, siis juuni lõpp.
Praegu on lennupiletite ennustatav hind 2000 krooni,
Reis tuleks nii kümnepäevane umbes ja...
No hotelli ma pole uurinud veel,
Aga tahaks mingit normaalset,
Konditsioneeri ja rootsi lauaga :D
Niiet hotell tuleb arvatavasti nii 5000 või midagi...
Andke märku endast :)
Oleks lahe ju? :P

♥ ♥ ♥

P.S. Praegu tahaks Londonisse.
Kusagile suurlinna end kaotada,
Jalutada ülerahvastatud tänavatel
Ja jälgida inimesi, istuda Hyde Parki murul...
Tahaks kusagile eemale natukeseks,
Lihtsalt niisama.
Tahaks end kaotada ja leida :)

No comments: