Aug 20, 2009

Läbi valuhägu

Väga intrigeeriv pealkiri, eh? :D
Jup.
Vaikselt kuhtun siin.
Meeletud kõhukrambid on.
Ema teooria järgi ei embrace'i ma oma naiselikkust piisavalt.
Njah. Ühesõnaga, kui see valu ära võtaks,
Võiks ma päevad läbi oma toas mediteerida
Ja oma naiselikkuse auks hümne ümiseda.
Aga kahjuks ei mõika. Olen proovinud.
Eile Sims 2 mängides näiteks ümisesin. Nothing.
'
♥ ♥ ♥

Midagi ma tahtsin veel öelda...
Ahjaa. Ma olen nüüd lõpuks,
Üheksa ja pool aastat peale koera saamist,
Suutnud ta ära treenida.
Vanaduses on ta rahulikumaks muutunud,
Üheksa aastaga on käsud pähe jäänud...
Rõõm oli temaga täna külavahel töllerdada :D
Ma olen kohe õnnelik tema üle. Hetkel vähemalt.
Enamvähem.
Sest ta suu haiseb ja ta magab mu seljataga.
Ahhhh...
Mõnus on olla, vabad päevad on ees...
Isegi Kapsaussi ajutine puhkus ei riku mu meeleolu täna.
Tahaks midagi lahedat teha...
Planeerida järgmist reisi või kirjutada järgmist novelli või...
Teha midagi loomingulist ja põnevat...
Tahaks lebada ristseliti keset Majakivi ja lihtsalt OLLA.
Tahaks midagi noh :D

No comments: