Aug 30, 2009

See kiire nädalavahetus

Nagu orav rattas. :)
Mulle üldiselt meeldib selline eluviis.
Väike pinge teeb asjad põnevaks ja sujuvaks.
Aga nii see siis oli:

Juba neljapäeval algas nädalavahetus vaikselt peale.
Tööpäev oli lühike, kella kaheks vaba nagu lind.
Kell kolm saime Leeni ja Maarjaga kokku,
Käisime poes ja istusime teatripargis.
Mõnus oli istuda ja lobiseda,
Kõik tuttavad käisid järgemööda läbi sealt :D
Kui kell polnud enam liiga vara
Ja me olime Krissilt ja Birxilt välja pigistanud,
Et nad kah Võsule suunduvad,
Tegime veel ühe poetreti ja läksimegi Võsule.
Korteris sai veel natuke lebotud ja õiget hetke oodatud,
Aga lõpuks oli hetk enamvähem õige
Ja suundusime Seitsmendasse.
Esimene inimene, keda me nägime, oli vahkvihas Märt.
Ta jagas meiega oma rasket elu ja koduõlut
Ja siis me leidsime Seitsmenda ukse eest veel tuttavaid
Ja ma solvasin Ivarit sellega, et ma teda piisava entusiasmiga ei emmanud
Ja Kender tegi minu suunas mõned julmad naljad,
Aga kuna ta on selline kuulus ja palavalt armastatud muusik,
Siis ma ei pannudki väga pahaks. :D
Ja kontsert oli päris lahe,
Nups ja Kampsik oma tuntud headuses, ma ütleks.
Mudugi see osa, kus pooled väljakuulutatud bändid
Lavale ei tulnudki, oli kainda pettumus.
Khm.
Aga igastahes saime Kenderi ja Ivari nende viimase laivi puhul
Korralikult läbi vägistada ja ma vist sian Ivarilt isegi andeks
Selle esimese jaheda kallistuse... I hope :D
Ja ma sain kuttidelt pillid kingiks ja siis me tulime koju ära.
Öörahu algus kell pool kaks.

♥ ♥ ♥

Reedel ma olin täielik zombie.
Päris hull. Unevõlg tahtis niita.
Tööpäev kulges läbi mingi uimase hägu
ja Kender hellas mulle lõunapausi ajal ja palus endale Sagadisse järgi.
Kuigi see mu asendustelefon on täielik pann
Ja ma enamusajast ei kuule sõnagi, mis inimesed mulle räägivad,
Saime kokkuleppele.
Andres hellas tööpäeva lõpus ja sokutas end ka kaasa.
Et siis kell pool kuus Sagadi suunas,
Siis sealt edasi Idablokki,
Kädi peale, väike segadus ja arusaamatus,
Edasi Annika juurde shampat jooma,
Siis Rakverre, kuhu ma jäin umbes tund aega hiljaks...
Ja siis kõik kuhuiganes nad soovisid
Ja ise poodi ja siis Foxy maamajja.
Seal oli ikka nii palju rahvast, et ma kohe imestasin.
Ja kuigi mul oli selle suure tiirutamise ja hilinemise ja unevõla tõttu
Tuju suht nullilähedane, oli ikkagi päris mõnus.
Ja Alot oli superlahe üle miljoni aasta näha.
Lihtsalt liiga hea :)
Ja öö oli selge ja soe ja tähine...
Ja üldse igati PRO.
Ainuke asi, et ma olin tõesti väga väsinud ja veidi tujutu,
Hoolimata peaaegu et kõigi peaol olevate kuttide katsetest
Mulle elu näidata jne :D
Ja elu ma nägin. Eluks ajaks ette vist :D
Nii palju elu pole vist kellelgi kunagi tervislik näha,
Kui mina reede öösel nägin :D
Igastahes kella poole kaheks olin Rakveres tagasi,
Korraks Kärast läbi ja siis koju.
Uni tuli kella kolme ümber.

♥ ♥ ♥

Laupäeva hommikul ma alles tegelesin unevõla tasumisega,
Kui pool üksteist Andres helistas.
Et noh, tema tahab kidrat osta ja vaja Tallinna minna.
Kuidagi surusin kargu alla,
Luristasin mingi doosi hommikukohvi
Ja kell pool kaksteist liikusin linna poole.
Viaduktilt on foorid maha võetud!!
Saate aru... See on nagu jõulukink varem kätte...
Ma olin nii õnnes, et helistasin kohe koju emale ja jagasin oma emotsiooni.
Siis võtsin Ivari ja Andrese peale, väike poetrett
Ja Tallinna suunas.
Need kaks on täielikud rõvedad jubedikud :D
Ma pole ELUS nii palju rõvedat teksti kuulnud.
Ja nii palju nii südamest naernud.
ja punastanud.
Ja šokeeritud olnud :D
Aga no see pidev möla võttis vähemalt mõtted Tallinna liikluselt ära
Ja natuke vähem pingeline oli sõita.
Andres sai pärast kolme poe läbikammimist omale kidra
Ja mina sain Tallinnas sõitu harjutada
Ja me kõik olime ekstreemselt õnnelikud, kui Tallinnast välja saime.
Ikka ei ole minu jaoks see suur linn.
Rakvere on palju mõnusam.
Teel otsustasime filmiõhtu kausuks,
Käisime Bamboos söömas veel
Ja siis oli paar tundi puhkepausi,
Enne kui ma nad kella seitsme ümber jälle peale korjasin,
Seekord Maarja ja Foxy ka
ja tulime meie juurde filmikale.
Ivaril oli "Talladega Nights"
Millest ma alguses eriti hästi ei arvanud,
Sest mul on üldse eelarvamused Ameerika komöödiate suhtes,
Aga tuli välja, et see oli tõesti hea.
Ikka väga hea.
Ja mitte üldsegi piinlik, vaid kainda armas isegi.
Vaatasime filmi ära ja hakkasime linna liikuma.
Plaan oli Kärasse minna ja seal veits tiksuda veel.
Aga... Njah. Ühesõnaga.
Kapsauss oli kõigest sellest sõitmisest tüdinenud
Ja otsustas maha surra.
Käigukast kukkus alt ära :D
Okei, liialdus.
Aga asi on hull, jh.
Esimene käik läks sisse ainult,
Terve käigukast oleks lukus nagu...
Ja seal me siis olime...
15 km/h linna poole, Foxy maja ette saamine võttis pool tundi.
Sain Krissilt Suzuki, jätsin oma musirulli laiba Foxyle
Ja viisin rahva koju.
St Andrese viisin koju, Ivari ja Maarja jätsin Aqva juurde.
Teel Andrese juurde hellas Märt.
Kuna vihma kallas, oli vaja keegi koju viia.
Lubasin Aqva juurde tagasi sõita.
Hr Nups Moonakülla,
Märt ja co Kärasse...
Ja kuna ma juba olen see superkaastundlik,
Siis tegelt tegin ma Kära ja Aqva vahel kolm ringi,
Et kõik see gäng peaaegu kuivalt Kärasse saaks.
No kuidas sa sunnid osasid kurblikke inimesi jala läbi dushi marssima?
Kuigi Ivari ja Maarja tegid seda :D
Mul oli neist ülikahju ikka...
Nad oleks pidand ikka ootama veits,
Oleks nagu kuivalt kohale saand :)
Japh.
Enivei, kodus oli kriisikoosolek,
Pmst kui remont liiga kalliks läheb,
On Kapsaussil romula laks.
Et siis on reaalne oht, et ma jään oma tupsust ilma.
Ma ei tea, mis siis saab.
Suren ära, vot :D
Uni ei tulnud enne nelja, liiga närvis olin.
Süda oli reaalselt paha.
Näeb, mis saab.
Täna koeraga kahekesi kodus.
Kes filmikale tuleb?

No comments: