Aug 19, 2009

Haigusleht.

Kapsauss on siis jälle auga väljateenitud puhkusel.
No kuidas temaga koguaeg mingid õnnetused on,
Mina ei tea :D
Ehhh. Nõme igastahes.

♥ ♥ ♥

Mis veel?
Kuidagi mõnus tunne on kõigest hoolimata.
Nagu midagi hästi head ootaks ees =)
Mis on mõnes mõttes õige küll,
Sest mu sünna polegi enam mägede taga.
Aga muidu ka.
Aina rohkem mängin igasuguste huvitavate ideedega,
Mis puudutavad mu tulevikku.
Igasuguseid plaane on.
Aga no näeb, midagi välja ütlema veel ei hakka.
Tahaks... Tahaks midagi täiesti hullumeelset teha.
Midagi tähtsat ja olulist...
Ehhhhh.
Tahaks magada tegelt :D

♥ ♥ ♥

Mida veel? Et... Sügis jõuab vaikselt kätte
Ja mulle see oi-kuidas-meeldib!
Õhk läheb rõskeks ja paksuks ja tihedaks,
Niiet sellest võiks tükke lõigata...
Hommikud on karged ja jahedad...
Ja need üksikud soojad päikeselised päevad
Võib kuuma kohviga rõdul veeta
Ja empekast imalaid armastuslaule kuulata.
Oi, mulle sügis meeldib.
Kõik on kuldne ja hall ja värviline ja niiske ja jahe...
Suvi ja rannad on lahedad,
Aga miski ei saa õige sügise vastu :)

No comments: