Aug 13, 2009

Vässsss...

Nii väss on olla kaguaeg,
Et kahtlusta või verevähki.
Aga samas, ma pole enam harjunud ka sellega,
Et tulen kell kaksteist koju ja siis saan kolm magama.
See Inglismaa reis on ära hellitanud noh :D
Seal sai ikka pidevalt keset päeva ka põõnatud.

♥ ♥ ♥

Vahepeal?
Olen tegelikult tasakaalu tagasi saanud.
Olen mõelnud ja otsustanud,
Et mis tuleb, see tuleb.
Olen endas kindel.
Ja tean, et on inimesed,
Kes on mul olemas olnud ja mulle jäävad.
Tõelisi ei võta mult keegi :)
Alati on neid, kes su elust nagu kaubamajast läbi käivad,
Kuid kõigist neist on mingi kasu, toimub mingi muutus.
Kõik inimesed annavad midagi ja saavad midagi vastu.
Ja see, my friends, on lõppkokkuvõttes hea.
Väga hea.

♥ ♥ ♥

Nad ütlevad, et on inimesi, kelleta ei saa elada.
Nad ütlevad, et on tundeid, mida ei anna maha suruda.
Nad eksivad.
Kõigita ja kõigeta on võimalik hakkama saada.
Su elu võib olla tühjem,
Su päevi võib täita see nõme näriv igatsus,
Aga kõigi inimesteta on võimalik elada.
Elamiseks läheb ju tegelikult vaja vaid
Miinimumrežiimil töötavat organismi,
Miinimumkogust hapnikku ja vett.
Voila.
Ei, Nad eksivad.
Elada saab KÕIGETA.
Lihtsalt valikute küsimus.
On vaid inimesi, kelleta õnnelik olla on võimatu.

No comments: