May 5, 2016

Vabad päevad

Mul on täna esimene vaba päev töölkäiva inimesena :) Kolm päeva käisin tööl, ütlen ausalt, rohkem ma järjest vist ei suudakski füüsiliselt. Kui ikka pea kaksteist tundi tuleb järjest jalul olla ja ringi lipata, siis neljandal päeval on tunne, et tahaks ratastooli :D 
Aga sellest hoolimata olen ma täna üüüüüüliiiiii tubli olnud. Käisin linnas, lõpetasin oma töötuks olemise ära. Tänasest olen siis PÄRIS ametlikult tööl. Ma sain juba maksu- ja tolliametist kirja ka. Jess! 
Kui ma juba linnas olin, siis tegin omale uued dokumendid (kes ei tea, siis ma kaotasin kunagi aastaid tagasi oma rahakoti ära. Itaaliasse. Ja siis ma ei viitsinud ja ei suutnud tegeleda selle asjaga kuni tänaseni), mis peaksid järgmisel nädalal minu kätte jõudma. Siis ma olen jälle päris õige inimene. Kui ma ID-kaarti läksin tegema, siis tuli välja, et tuleb uus pilt teha. Ja kui ma juba pildi tegin, siis tegin koos kaardiga passi ka. Miks mitte. Kestab nüüd veel viis aastat, jälle üks mure vähem. Ja Venemaale mineku ajaks on mul siis värske fotoga pass. 
Ja ma käisin poes. Muretsesin omale geeltallad tööle kingadesse. Eks ma annan teada, kas need mõikavad ka. Ja ostsin omale ühe jalakreemi ja paar rulli meditsiinilist teipi :D Sest mu jalad väärivad parimat. Kes ei tea, siis kontsade kandmise juures (ja mu töökingadel ON selline mõnesentimeetrine konts) on väike soovitus: teipida omavahel kokku kummagi jala kolmas ja neljas varvas. Mina kasutan seda päris tihti ja igatahes see aitab. Muidugi ei ole see miski imeravim, jalad hakkavad ikka lõpuks valutama, aga see lükkab valuteket veidike edasi :)  
Ma olen oma kirjavahetusega jubedalt maha jäänud! Mul on neli kirja vaja kirjutada ja homme posti panna. Sõbrad ju ootavad :) Loodetavasti ma siiski suudan end täne kokku võtta ja diivanil lebotades need neli kirja valmis kribida. Muidu mulle meeldib vist kirjade kirjutamine isegi rohkem kui nende saamine, aga arusaadavatel põhjustel pole mul olnud aega kirjutamisega tegeleda. Viimastel päevadel olen ma suhteliselt otse töölt voodisse vajunud (kui kohustuslikud jalutuskäigud koeraga ja külmad ja kuumad jalavannid välja arvata). 
Vot nii. Tegus päev. Mis siis, et vaba :)

  

No comments: