May 19, 2016

I love working life!

Appi, kui tore on tööl käia! :D Eriti, kui veel käia ka saab... Ma olin laupäeval 15+ tundi tööl, pühapäeval kaheksa, siis pidanuks viis vaba päeva olema, aga nüüd olin eile tööl ja lähen homme jälle. Ja siis laupäeval. Ja pühapäeval. Kuigi, mulle anti lootust, et pühapäeva suhtes annab ehk läbi rääkida :) 
Mu jalad on niiiii väsinud ja valusad ja paistes, et ma enam ei oska nendega väga midagi peale hakata :) Ostsin omale täna ühe geeli, mis peaks jalgade väsimuse ja paistetuse vastu aitama. Eks näeb. Tänase vaba päeva olen ma põhimõtteliselt maha lebotanud. Koristanud, sest homme tuleb ema, maganud, sest ma olen väsinud, koeraga tegelenud, sest ta vaeseke on muidu kogu aeg üksi... Ta on mul nüüd kammitud ka jälle, mille üle ma olen eriliselt uhke :D Ja nüüd vaatan ma mingit väga keerulist nafta-teemalist dokumentaalsarja. Sest magama veel ei tahaks minna, aga midagi asjalikku ka ei tahaks teha :D Homme tuleb kaheksaks kohale roomata, hommikusöök tahab teenindamist. Noneh. 
Homme on esimene päev, muide, kus mulle on usaldatud nö "tiim" ja mina olen siis kõige vastutavam isik restoranis :D Okei, kokad vastutavad toidu eest ja nõudepesija vastutab nõudepesu eest, aga mina olen homme ainus, kes oskab kassat kasutada ja mulle on isegi korra näidatud, kuidas päeva lõpetada, seega... Ohh, loodame, et ülehomseks meie restost veel midagi järgi ka on :D 
Ma käisin teisipäeval Tartus, see oli raudselt mu nädala kõige helgem hetk. Nägin J. ja L.-i. Ja istusin hästi palju kohvikutes. Ma polnud J.-i näinud mingi... Kuus aastat umbes! :D Ja ta hakkab abielluma ja värki, issand, ma olen nii õnnelik :D 
L. ei hakka abielluma. Elab oma kassiemme elu, käib tööl, on niisama tubli, ja on nüüd lõpuks autoomanik! Selle üle olen ma ka väga õnnelik, sest ta pääseb nüüd palju mugavamalt liikuma. Äkki ta jõuab järgmise paari aasta jooksul isegi siiakanti! See oleks nagu unistus...
Töölkäimisest veel nii palju, et tunnipalgaga on see kehv asi, et ma ei suuda kuidagi järge pidada, kui palju mul neid tunde juba koos on... Noh, et palju ka raha tulla võiks :D Loodetavasti tuleb nii, et saab elada :)



     

No comments: