May 7, 2016

Kelle köök on parim? Vol 2

Täna oli meie teine koduresto voor. Kati ja Märt tegid igast head ja paremat meile, nende skooriks tuli 25 punkti 30st. Damn. Ma olen juba kaotanud :D Valus...
No igatahes, mina olin hommikul veel tööl ka, sain kolmest umbes lahti, kihutasin koju, vahetasin riided, jalutasin koera... Aga minema sain ikka alles veerand viis. Ja siis oli veel paar asja ajada, kohal olin poole kuue paiku, kuigi õhtu alguseks oli märgitud kell viis... Noneh, rahvas jäi minu juurde ka hiljaks :P 
Õhtu oli mõnus, kuigi ma pean tunnistama, et ma olin üsna väsinud ja jalad valutasid veits, nii et ma lahkusin siis, kui toit söödud oli :D Sel korral õnnestus korraldajatel isegi üks kümme skoorida! Woop-woop! 
Ma muidugi tunnistan kohe ausalt, et mina see kümneandja ei olnud... Kõik olid sellised lihtsad ja selged maitsed, see mulle väga meeldis. Kohe näha, ei pea asja keeruliseks ajama, et hea oleks. Mina vist natuke läksingi ise sellega alt, et ma ampsasin liiga suure tüki. Tahtsin liiga palju korraga teha, aga siis ei õnnestu kõik nii, nagu tahaks. Täna oli kõik selline mõnus ja puhas ja selge.

Eelroog - kõrvitsasupp krõbeda peekoniga
Pearoog - paneeritud haug
Dessert - Tosca kook rabarberiga

Minu punkte võttis natuke maha see, et eelroog oli minu jaoks veidike liiga magus ja ehk tiiiiiiibakene vähe vürtsikas. Haug oli jälle tiiiiiiiiiiiibakene toores ja mu püreevärk oli mage. Ja desserti ma väga kritiseerida ei oskagi, see oli tõesti maitsev. Üldiselt, päris hea. Meelelahutuseks oli veel viktoriin ka tehtud, mis oli eriti tore, sest mina võitsin :D 
Järgmine õhtusöök toimub juuni alguses jälle Tallinnas, seekord Krissi ja Heivo juures. Ma olen üsna põnevil, et mis sealt tuleb. Tundub, et kõik pingutavad ikka hoolega, mis on eriti tore :)
Tuleb ikka järgmisel aastal korrata vist... 




    

No comments: