Jan 5, 2016

Jõul on läinud

Ma võtsin end täna kokku ja lõpetasin meie majas ka jõulu ära. No pärja ma korjasin vaikselt juba paar päeva tagasi ukselt, et naabrid imelikult ei vaataks, aga puu seisis uhkelt nurgas ja need tuled olid ka kuidagi meeleolukad ja helged, ei olnud kohe tahtmist neid maha tirida. Selgituseks veel nii palju, et meil on kunstkuusk, sellega ei ole kunagi väga kiiret, okkaid ei poeta ja koledaks ei lähe :) 
Muidugi suutsin ma ühe kuuseehte kohe ära ka lõhkuda. Õnneks mitte päris lemmikut, aga ikkagi ühe vanema ja väärtuslikuma. Noh, ma lohutan end sellega, et killud toovad õnne. 
Kuuske kasti toppida on üksi ka üsna keeruline, sest millegipärast ei suuda ma kunagi teda nii väikeseks saada, et kast korralikult kinni läheks. Alati tuleb selle kasti ja puuga maadelda, enne kui kuidagi kokku saab teibitud selle hullumaja. Kuidagi sain selle ka tehtud, kuigi korraks oli hetk, kus ma teipisin oma koera kuusekasti külge. Keegi oleks järgmise jõuluni kapi taga istunud. Ärge muretsege, me leppisime pärast ära. Ja ta on selja pealt nagunii veits kiilakas, see väike vahatatud lapike ei paista väljagi :D
Ma olen ikka veits kurb, et kõik tulukesed maha tuli võtta, aga mul on endiselt mu küünlakogu, mida ma põletada saan, et talvemasendust peletada :) 
Lumega on meil endiselt kahtlased lood. Trepikoja eest, ma olen juba aru saanud, roogivad elanikud ise lund. Maja eest läbiminev tee on nagu... Osaliselt elanike poolt roogitud, osaliselt vist sahatatud ka. Ja siis on veel see jupp, mis viib maja juurest suuremale tänavale, see osa on täiesti looduse ja autode hooleks jäetud. Väga segane värk. Mina sain aru ainult nii palju, et kui mul on maja ees auto, siis on minu kohustus see auto lumest vaba hoida. Mis on loogiline ka. Ma ootan kogu aeg, et lõpuks mingi korralik tee lahti lükataks, aga mul on tunne, et ma peaksin lihtsalt õnnelik olema, et ma juba poes käinud olen ja nälg ei ähvarda. Minu väike punn küll varsti endale teed läbi nende hangede ei lükka. Tuleb vist hakata naabripoisiga koos startima, tema suurem ja jõulisem auto teeb siis meile ka teed :D 
Head põhjamaa talve, rahvas! Ja minu kaastunne jõulude lõpu puhul... 

No comments: