Jan 6, 2016

100 viisi öelda, et sa armastad...

  1. “Pea kinni. Las ma juhin vahepeal ise.”
  2. “See meenutas mulle sind.”
  3. “Ei-ei, see on minu kulul.”
  4. “Tule siia. Las ma aitan.”
  5. “Ma saadan su koju.”
  6. “Head tööpäeva.”
  7. “Ma nägin sind öösel unes.”
  8. “Võta minu tool.”
  9. “Ma hoidsin sulle tükikese.”
  10. “Minu kaastunne.”
  11. “Me võime pooleks teha.”
  12. “Võta minu jakk, õues on külm.”
  13. “Anna andeks, et ma hilinesin.”
  14. “Kas sa sooviksid tantsida?”
  15. “Ma tegin su lemmiktoitu.”
  16. “Pole viga. Ma ei saanud nagunii magada.”
  17. “Ole ettevaatlik.”
  18. “Näe, joo seda, siis hakkab parem.”
  19. “Kas ma võin sul käest kinni võtta?”
  20. “Sa võid minu oma laenata.”
  21. “Ma arvasin, et see meeldiks sulle.”
  22. “See pole üldse raske.”
  23. “Ma ootan.”
  24. “Lihtsalt niisama.”
  25. “Vaata mõlemale poole.”
  26. “Anna andeks. Ma ei mõelnud nii.”
  27. “Proovi seda.”
  28. “Jõua turvaliselt pärale.”
  29. “Mida sina teha tahaksid?”
  30. “Üks peatükk veel.”
  31. “Ära minu pärast muretse.”
  32. “See näeb sinu seljas hea välja.”
  33. “Pane silmad kinni ja siruta käsi välja.”
  34. “Pole viga, ma ostsin kaks.”
  35. “Sinu järel.”
  36. “Küll me mõtleme midagi välja.”
  37. “Kas ma võin sind suudelda?”
  38. “Mulle meeldib su naer.”
  39. “Ära nuta.”
  40. “Ma tegin selle sulle.”
  41. “Jää uuesti magama.”
  42. “Kas nii sobib?”
  43. “Ma korjasin need sulle.”
  44. “Ma sõidutan su sinna.”
  45. “Mida sa vaadata tahaksid?”
  46. “Sina võid esimene olla.”
  47. “Kas sa said mu kirja kätte?”
  48. “Ma teen seda sinu eest.”
  49. “Helista, kui sa koju jõuad.”
  50. “Minu arust oled sa ilus.”
  51. “Oled sa kindel?”
  52. “Lõbutse hästi.”
  53. “Istu, ma toon ise.”
  54. “Ma panin kohad kinni.”
  55. “Pole viga.”
  56. “See sobib su silmade värviga.”
  57. “Siin on ruumi meile mõlemale.”
  58. “Sa ei pea mitte midagi ütlema.”
  59. “Vau.”
  60. “Palju õnne.”
  61. “Ma võtan su töölt peale.”
  62. “See võib homseni oodata.”
  63. “Ma vannun.”
  64. “Kahe lusikatäie suhkruga, eks?”
  65. “Ma aitan sul õppida.”
  66. “Jää siia.”
  67. “Ma pesin nõud.”
  68. “Sa ei pidanudki küsima.”
  69. “Ma ostsin sulle pileti.”
  70. “Sa oled nii soe.”
  71. “Lihtsalt.”
  72. “Saame keskel kokku.”
  73. “Võta minu oma.”
  74. “Me võime jagada.”
  75. “Ma just mõtlesin sinu peale.”
  76. “Ma tahan selle sulle kinkida.”
  77. “Helista mulle, kui sul midagi vaja on.”
  78. “Kas sa tahaksid minuga koos tulla?”
  79. “Ma olen siin, kui sa valmis oled.”
  80. “On sul turvavöö peal?”
  81. “Head ööd.”
  82. “Ma olin lähikonnas.”
  83. “Püsi seal. Ma tulen sulle järele.”
  84. “Võti on mati all.”
  85. “See ei häiri mind.”
  86. “Sina oled ka oluline.”
  87. “Ma hoidsin sulle kohta.”
  88. “Näeme hiljem.”
  89. “Ma märkasin.”
  90. “Sa võid mulle kõike rääkida.”
  91. “Ma loodan, et sulle meeldib.”
  92. “Ma tahan, et sa oleksid õnnelik.”
  93. “Ma usun sinusse.”
  94. “Sa saad hakkama.”
  95. “Edu.”
  96. “Ma tõin sulle vihmavarju.”
  97. “Ma tulen sulle lennujaama järele.”
  98. “Hinga sügavalt.”
  99. “Ole ettevaatlik.”
Ja…
  1. “Ma armastan sind.”     
 
Ma olen püüdnud ja püüdnud. Öelnud otse ja kaudselt, olen oodanud ja oodanud ja oodanud... Aga midagi on valesti. Ma ei tea, kas ma jaksan enam kauem oodata. Mul on tunne, et ma olen terve igaviku lootnud, et sa leiad mulle aega. Et sulle tuleb jälle meelde, et ma olen olemas. Ja ma hakkan lootust kaotama. Anna mulle lihtsalt kuidagi märku, et sa endiselt mõtled mulle.

No comments: