Nov 28, 2014

Narkots sakib, aga Kärmas sakib kaaaaa :D

Ma lihtsalt ei suutnud naeru pidada. Tänane naeruhetk on toimunud. Aitäh, Kaur Kender! :D Jeesus, mulle meeldib selline huumor. Isegi, kui su tekst kusagile ei vii ja selles kohe mingit pointi ei ole, siis paar remarki tuleks ära kasutada, et inimestele su tekst meelde jääks. Noh, et ma suuremast osast ei saanud küll aru, aga igatahes on Mihkel Kärmas loll nagu lauajalg, ja tegeleb narkoäriga :D Tänases Kolmeraudses just nii läkski. Ja mina naersin kodus. Sest mul on must ja räpane huumorimeel. 
Ken-Marti Vaher (ma pidin ta nime guugeldama lausa!) oli kogu selle tsirkuse juures üsna rahulik ja värki. Ma isegi imestasin, arvestades, et teda nimetati jooksvalt kõigi Eesti narkoprobleemide isaks :D Ega ta muidugi ka väga selgeid või põhjapanevaid avaldusi ei teinud, tema jutu võib kokku võtta lihtsate sõnadega: "Jah, aga raha pole". Ja korras. 
Kuna see oli hooaja viimane Kolmeraudne, siis on selline tsirkus mõistetav. Isegi. Muidu: ma ei näinud sellel Vaher-Kenderi nurgakesel mõtet. Ükski mõte ei viinud järgmiseni ja palju karjumist oli. Ma muidugi pean tunnistama: vahepeal hakkas piinlik ja nõme ja siis ma kuulasin ETV-st sümfooniaorkestrit. Maailm on ikka põnev paik... 

No comments: